Gjest overreagerer jeg? Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Moren min ble sur da jeg fortalte jeg skulle bli samboer. Hun sa det er ugudelig og synd. synes dette er helt utrolig, at hun ikke kan glede seg på mine vegne. Overreagerer jeg? Jeg er en voksen dame på 29!
Gjesten Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Du må gjøre som du vil, og din mor må få mene som hun vil. Jeg har også familiemedlemmer som er mot konseptet, det må de få lov til.
LineGourmet Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jøss, er det moren til Carrie? http://en.wikipedia.org/wiki/Carrie_(1976_film) Sorry, ikke meningen å være morsom men... HØres veldig rart ut. Du er voksen nå heldigvis og kan gjøre som du vil.
Gjest j22 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 hehe hørtes ut som min bestemor. Nei jeg synes at du har rett til å reagere. Du er en voksen dame, det er ditt valg å bli samboer. Hvis moren din mener at det er ugudelig så er det hennes mening. Hun bør uansett respektere ditt valg, og ikke bli sur fordi du er av en annen oppfatning om samboerskap enn hun. Men det kan godt være at hun endrer seg litt etter en stund?? kanskje hun bare trenger å venne seg til tanken.
TanteBrun Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Nei, jeg syns ikke du overreagerer. I dag er samboerforhold helt normalt, men jeg ser at for de som har et tradisjonelt og kanskje kristent syn på det syns det er feil. Det å bo sammen uten å være gift er jo synd for mange. Og så er det vel kanskje noen av dem igjen som er redd for hva andre vil si om denne synden. Nei, du er voksen og tar dine egne valg. Dette valget er ikke farlig eller unormalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå