Christal Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Dette er ment som en tråd til alle dere som skal gifte dere i 2010 eller som har giftet dere i 2010. Ble bryllupet etter forventningene? Var akkurat slik dere hadde forventet det? Hadde vært kjekt å høre tilbakemeldinger og kanskje tatt i mot tips til oss andre som ennå ikke har kommet til den store dagen. Og gratulerer så mye med overstått bryllup!
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 supert tema! Her må jeg følge med- så håper det kommer gode svar her!
Sort Pastill Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Takk Bryllupet ble supervellykket, for å ta det først! Vi har fått veldig hyggelige tilbakemeldinger fra gjestene om at de stortrivdes, og at det var et av de beste og koseligste bryllupene de hadde vært i - sånt varmer en bruds hjerte For min del er nok bryllupsdagen en dag jeg kommer til å se tilbake på med glede, men selve dagen var nok litt preget av nerver Klarte ikke å spise noe særlig, og det hele føltes nokså uvirkelig! Nå i ettertid synes jeg det var en fantastisk dag ... ! Det hele ble mye bedre enn forventet- men jeg anbefaler virkelig alle å ta en bryllupsreise rett etterpå, om det så er en helg på hytta. Kom dere vekk bare dere to. Det er litt kjedelig å få nyforelskelsen litt "ødelagt" av jobb, skole og hverdagsliv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå