Gå til innhold

Til dere 2010 bruder som har giftet dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ment som en tråd til alle dere som skal gifte dere i 2010 eller som har giftet dere i 2010.

Ble bryllupet etter forventningene? Var akkurat slik dere hadde forventet det? Hadde vært kjekt å høre tilbakemeldinger og kanskje tatt i mot tips til oss andre som ennå ikke har kommet til den store dagen.

Og gratulerer så mye med overstått bryllup! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

supert tema!

Her må jeg følge med- så håper det kommer gode svar her!

Skrevet

Takk :Nikke: Bryllupet ble supervellykket, for å ta det først! Vi har fått veldig hyggelige tilbakemeldinger fra gjestene om at de stortrivdes, og at det var et av de beste og koseligste bryllupene de hadde vært i - sånt varmer en bruds hjerte :fnise: For min del er nok bryllupsdagen en dag jeg kommer til å se tilbake på med glede, men selve dagen var nok litt preget av nerver :fnise: Klarte ikke å spise noe særlig, og det hele føltes nokså uvirkelig! Nå i ettertid synes jeg det var en fantastisk dag ... ! :ler: Det hele ble mye bedre enn forventet- men jeg anbefaler virkelig alle å ta en bryllupsreise rett etterpå, om det så er en helg på hytta. Kom dere vekk bare dere to. Det er litt kjedelig å få nyforelskelsen litt "ødelagt" av jobb, skole og hverdagsliv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...