Gå til innhold

Hvordan komme over han..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_skuffet_*
Skrevet

Jeg har kastet bort et år på en drittsekk. Trodde alltid han var bedre enn han var. Han har selv sagt flere ganger at han mangler empati. Det har han også vist flere ganger.

Forelsket som jeg var, så ga jeg han mange sjanser. Var vel strengt tatt ulykkelig hele forholdet, med unntak av små lykkelige stunder. Han startet forholdet med utroskap og sluttet med det. Jeg er glad han viste seg fra den siden ved bruddet også, men det har også gjort det vanskelig. Jeg har jo levd på en løgn det siste året. Naiv. Prøvd så hardt for å redde oss. Jobbet så hardt for den drittsekken han er.. Det som er det verste.

Selvfølgelig ønsker jeg ikke å ha han tilbake, men jeg vil komme meg videre så fort som mulig å begynne å jobbe med meg selv og mine problemer.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest hurrameghei
Skrevet

Jeg kastet bort ni år på en råtten gubbe...

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg ville syntes det var verre å komme over godgutten enn å komme over drittsekken.

:)

Skrevet

Det er sant det. Kommer nok til å savne å ha kjæreste mer enn å savne han som kjæreste. Men jeg er bare så forbanna over at jeg har kastet bort et år på han.

Dessuten vet alle i min vennekrets situasjonen. De er fullt klar over at han hadde noe på gang med ei annen jente i uka før det ble slutt..

Vil ikke bli bitter. Noen tips?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Prøv å date en litt stile fyr. Nå vil du ikke tenne på han siden han ikke er en bædæss, men han vil nå være grei med deg. Så... Enten fortsett å date drittsekker som du tenner på, eller begynne å date fredelige og reelt godhjertede menn. Uansett så er det lite å klage over.

Skrevet

Her er et par tips for å komme deg videre i livet.

Bitterheten (og irritasjon) må du kvitte deg med, hvis den blir hengende igjen kommer du aldri videre.

Tilgi,mest av alt deg selv, og si til deg selv at det var en nyttig erfaring.

Begynn å liste opp hva slags egenskaper du ønsker i en ny kjæreste.

Si hadet bra til fortiden og fokuser på fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...