Gjest prittygood Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 disse hypermoderne drikkeflaskene som er laget av plast og har tut med lås, når du drikker av denne lager den "smellelyder" luft i/ut av flasken sånn at den bulker seg inn, jeg syns det er ubehagelig selv når jeg sitter og "smeller" på jobben eller at andre gjør det. hadde det vært en ide og lage smellefri drikkeflaske?
Supraspinatus Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 disse hypermoderne drikkeflaskene som er laget av plast og har tut med lås, når du drikker av denne lager den "smellelyder" luft i/ut av flasken sånn at den bulker seg inn, jeg syns det er ubehagelig selv når jeg sitter og "smeller" på jobben eller at andre gjør det. hadde det vært en ide og lage smellefri drikkeflaske? Bruk en med skrukork i stedet, eller en av de gode gamle "XL-1" flaskene med en sånn gummislange.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Om du trekker pusten, snur flaska opp når du har drukket en del og lar være å drikke hele i en slurk er ikke dette noe problem. Du skjønner vel at dette skjer fordi du drar ut luft/drikke av flasken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå