Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karro_*
Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 19 år som lurer på noe når det gjelder en gutt. Jeg har egentlig aldri hatt en skikkelig kjæreste før, så er litt ny i dette spillet.

Første gangen vi møttes var på et vors og senere et party. Der rotet vi veldig mye, og det endte med at jeg gav han nummeret mitt. Hørte ingenting etter dette. Ikke før vi var på et russetreff, fikk jeg en melding som spurte om jeg også var der. Jeg visste ikke hvem det var, siden jeg ikke hadde fått noe telefonnummer. Jeg, som da hadde fått i meg noe å drikke, ringte tilbake. For å gjøre en lang historie kort, endte det slik som forrige gang :)

Etter dette la jeg ham til på msn. Dette la jeg ikke noe spesielt i, da jeg har veldig mange på msn-listen min :) Han var den første til å ta kontakt der. Vi snakket veldig lenge, og han inviterte meg faktisk med på en tur. Dette var ikke før om mange uker, noe som gjorde at jeg ikke tok det helt seriøst, med tanke på at vi ikke akkurat var så godt kjente. Og siden dette var den første gangen vi snakket sammen, fikk jeg en følelse av at han er en ganske direkte person.

Det fortsatte med at vi hadde lange samtaler på msn og meldinger. Ikke hver dag, men vi byttet begge på å være den første som tok kontakt.

Turen ble avlyst, men ble i stedet invitert på vors med han før et arrangement på utaplassen der han bor. Er vel kanskje verdt å nevne at helgen før dette var jeg ute uten ham, og da sendte vi meldinger hele kvelden der han blant annet spurte: " Men du skal ut hit neste helg ja?" Jeg dro, og denne festen endte som de andre...

Men etter dette har samtalene egentlig dabbet litt av. Jeg føler alltid at det er jeg som må være den som tar kontakt. Nå har jeg bestemt meg for å ikke sende flere første meldinger, men spille litt "kostbar" som noen kaller det. Men jeg har så lyst å snakke med ham og være med ham. Jeg klarer ikke å la være å tenke på ham. Jeg drømmer til og med om ham :) Har lyst til å se hvor dette ender :)

Det er et nytt russetreff som han også skal på om to uker, og da har jeg lyst til å snakke med ham, men jeg har på følelsen av at jeg kommer til å feige ut..

Jeg har lyst å høre hva dere tenker. Er han bare ikke interessert lenger? Eller var han det aldri? Burde jeg fortelle ham hva jeg føler, eller burde jeg bare gi opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tvil om at han liker deg, men det stikker ikke dypt nok til at han kontakter deg og vil være sammen med deg.

Han vet at du er interessert, likevel avventer han. Regner med at han ikke ønsker noe forhold, men synes det er greit å møte deg når det passer for ham.

Det er lett å si det, men forsøk å glemme ham. Bli med venninner ut, og få tankene i størst mulig grad over på noe annet.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Karro_*
Skrevet

Jeg klarer ikke glemme ham. Etter det jeg skrev sist har vi møttes litt..

Vi hadde forestilling der han kom og så på, og vi overnattet begge med en i klassen min.. den natten ble det vi som delte sofa, siden det var mange som skulle overnatte på samme lille hybel :) Dette var første gang vi var sammen uten å drikke. Han varmet bena mine fordi jeg frøs, han holdt rundt meg når vi sov, og alt var bare koselig :)

Helgen etterpå var det klart for det andre russetreffet. Dagene før dette var det han som tok kontakt først.. vi møttes på treffet begge dagene, men den første dagen ble han så dårlig at vi ikke fikk vært mye i lag, og den andre dagen var han ikke i form på grunn av den første dagen.. snakket bare litt med ham. Det virket liksom litt som om han var kjempe interessert dagene før, men når tiden kom så var det bare ikke mer.. Kan nå selvfølgelig hende han faktisk var så veldig dårlig som han sa den andre dagen, men jeg kjente jeg ble veldig skuffet. Hadde gledet meg så veldig :)

En venninne av meg har fortalt meg at han er en player etter det hun har hørt. Han snakket visst veldig mye med en venninne av henne, for et halvt år siden kanskje, der det tydeligvis var hun som var den som hele tiden tok kontakt. Det var mye mer for henne enn det var for ham. Og dette fikk liksom en varsellampe inne i meg til å lyse. Hva om det er kun det jeg er for ham også? Men hvorfor ble han plutselig interessert mellom forestillingen og russetreffet da? Men hvis han ikke skulle være interessert, hvorfor var han plutselig den første som tok kontakt nå nettopp? Åååh, jeg tror jeg blir gal her :)

Har sinnsykt lyst til å sende melding til ham der jeg bare sier: Hei, jeg er ikke så flink til å tolke signaler. Er det sånn at du er interessert i meg eller ikke? Har ikke lyst til å kaste bort tiden min :) Noe i den dur.. Hva synes dere? Andre forslag til hva jeg kan si? :P Må vel egentlig bli en sort for melding, siden vi ikke kommer til å støte på hverandre på en stund.. Han bor i en annen by enn meg. Hadde egentlig lyst til å si dette face to face, menmen..

Gjest Gjest
Skrevet

Han holder deg varm til han får pult deg og så dumper han deg. Tror jeg. :enig:

Skrevet

Jeg må desverre si meg enig med gjesten over meg. Han er nok ikke interessert i noe mer enn sex.

Finn en nye gutter å flørte med du og ha ei gøy russetid uten å henge deg opp i denne playeren.

Gjest Gjest
Skrevet

For noen forbanna troll, kan godt hende at han er interesert, men er redd kanskje ikke du er det, eller at han ikke vet helt hvordan han skal gå fram. Vær litt modig og trapp opp initiativet litt. Kanskje han tenker det samme som deg og prøver å være litt kostbar. Når begge parter skal være så kostbare hva forventer man da. Altfor mange jenter som holder for mye tilbake og forventer at gutten er den som skal ta alt videre, dette er en tabbe som ofte gjør at det ikke fører noen vei. Du liker han jo så du må bare tørre å ta litt sjangser. Hvis han ikke vet at du ønsker å kanskje være sammen med han hvorfor skal han åpne seg for deg? Du må være litt tydelig gutter er ikke alltid til å se små hint.

Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar :)

Tror nok jeg kanskje kommer til å sende en melding å spør, hvis jeg ikke plutselig backer ut.. Er litt sjenert av meg ;)

Men hva tror dere om det forslage jeg skrev? Kunne det funket eller blir det for harskt? Skal jeg være litt mer diskre, eller må det være såpass?

Gjest Gjest
Skrevet
For noen forbanna troll, kan godt hende at han er interesert, men er redd kanskje ikke du er det, eller at han ikke vet helt hvordan han skal gå fram. Vær litt modig og trapp opp initiativet litt. Kanskje han tenker det samme som deg og prøver å være litt kostbar. Når begge parter skal være så kostbare hva forventer man da. Altfor mange jenter som holder for mye tilbake og forventer at gutten er den som skal ta alt videre, dette er en tabbe som ofte gjør at det ikke fører noen vei. Du liker han jo så du må bare tørre å ta litt sjangser. Hvis han ikke vet at du ønsker å kanskje være sammen med han hvorfor skal han åpne seg for deg? Du må være litt tydelig gutter er ikke alltid til å se små hint.

Lykke til

Siterer meg selv.

Når jeg tenker en gang til etter å ha lest litt nøyere.. med tanke på hva veninnen din faktisk sa så tror jeg du skal være veldig forsiktig her. Det er tross alt russ og mange gutter er bare ute etter en kjappis. Jeg tror du bare skal la denne gå og finne deg en annen, med mindre du bare vil ha en kjappis og bli glemt men tror ikke du er en slik jente og vil ikke anbefale å være en heller.

Har han ikke vist noen særlig interesse så gå videre. Du ville ha garantert visst det nå egentlig. Er du usikker så betyr det nei han er ikke det. Vertfall med hans bakgrunn som veninnen din beskrev.

Gjest Gjest
Skrevet
Har sinnsykt lyst til å sende melding til ham der jeg bare sier: Hei, jeg er ikke så flink til å tolke signaler. Er det sånn at du er interessert i meg eller ikke? Har ikke lyst til å kaste bort tiden min :) Noe i den dur..

Hvis du sender en sånn melding er det veldig sannsynlig at han ikke svarer. Jeg tror at han er sånn passelig interessert, han synes sikkert at du er søt og grei og kunne tenke seg å ha sex med deg, men han har ikke følelser for deg. Det at dere bor i hver deres by kan også være med på at han holder igjen. Du virker litt desperat etter å få deg kjæreste, prøv å roe deg litt ned. Det skjer en dag selv om du ikke løper etter guttene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...