Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal bestille meg et par Timberland Mukluk over nett - siden de er så vanskelig å få tak i. Men, så vet jeg ikke helt hvordan de er i størrelse. Bruker oftest str. 37-38 (US 6-7) i sko ellers.

Noen som har disse støvlene som vet om de er store/små i str.?

Setter stor pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har dem på nettet da?

Har forsøkt å finne forhandler som har min størrelse (41)i mørk brun, men uten hell så langt. Jeg har prøvd en venninne sine i str 41, og de passet i alle fall meg så jeg tror de er ganske normale i str. Jeg skal reservere til neste sesong. Skikkelig tøffe!

Skrevet

De er normale i strl. Har et par selv, men kjøpte i butikk :)

Skrevet

Jeg synes mine er store i str. Pleier å bruke 40 til vanlig, men kjenner jeg kunne hatt 39 i disse.

Gjest May Rita
Skrevet

Har du lykkes i å bestille de på nett??

Vil i så fall gjerne vite hvor!!

Har forsøkt selv, men utsolgt over alt!!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Bestilte mine fra Timberland i Oslo. De sender over hele landet. Det sto mellom hvite eller sennepsgule, endte opp med gule. Tror prisen var 1699,- + frakt.

NB. DE ER LITT STORE I STØRRELSE! Jeg bruker til vanlig str.39 og bestilte i 39 da jeg vil ha tykk sokk i. De på Timerland gjør deg oppmerksom på dette.

Kjempegode sko, eneste aber er at de er litt tunge å gå i. Men jeg fryser ikke lenger på beina :gjeiper:

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg synes de virker veldig store i str.

Har 38,5 tror jeg, og de er egentlig for store, må bruke ullsåler. Vanligvis bruker jeg 39/40.

Gjest Gjest
Skrevet

Fatter ikke at folk kjøper Mulkuks lenger!! Dette er kanskje de mest utdaterte skoene ever!

Gjest Ikke Mukluk ihvertfall
Skrevet

Helt enig med gjest over!

De er stygge, og kommer til å være så usannsynlig umoderne neste år.

Hvis man mååå ha store vinter støvler ville jeg heller kjøpt noe fra Sorel. De har flere fine og høye modeller som er myye varmere enn Mukluk.....

Skrevet

Hvis det ikke er mulig å forstå at noen kjøper gode vintersko/støvler som man i tillegg synes ser bra ut så sliter du gitt!

Utdaterte? Hallo! Det finnes faktisk ganske mange som driter tynt i akkurat det!

Hvor enkel er det mulig å bli?

• Liker 1
  • 7 år senere...
Skrevet
På 15.3.2010 den 23.02, Shinana skrev:

Hvis det ikke er mulig å forstå at noen kjøper gode vintersko/støvler som man i tillegg synes ser bra ut så sliter du gitt!

Utdaterte? Hallo! Det finnes faktisk ganske mange som driter tynt i akkurat det!

Hvor enkel er det mulig å bli?

Enig!

Skrevet
17 timer siden, Vicky__ skrev:

Enig!

Hvorfor dra frem en tråd fra 2010 for å skrive «enig» ?

Anonymkode: e6094...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...