Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 jeg sitter her og lurer på hva jeg skal gjøre, det er veldig vanskelig å skrive om dette..men jeg trenger litt hjelp. Mitt problem er at jeg er usikker om jeg vil fortsett i forholdet sammen med typen. Vi har vært sammen i 1 år, og vi flyttet sammen i januar. Jeg flyttet hvor han bor. Jeg er selvfølgelig glad i han, men er ikke sikker om jeg fortsatt er forelska. Jeg føler meg også urettferdig behandlet ettersom at han alltid prioriterer seg selv, noe som forsåvidt er greit, men det blir tungt i lengden og det får meg til å føle meg mindreverdig. Jeg føler at jeg bare gir og gir, og det jeg får tilbake er en samboer som sitter foran pcn hele dagen. Virker som han er mye mer interessert i å snakke med alle andre enn meg. Jeg savner oppmerksomhet. Han er også veldig sjefete og har lite forståelse for mine problemer. For et par uker siden brøt jeg sammen, jeg fortalte han at jeg ikke orker mer av at han bare sitter der og jeg gjør alt! Det var også andre problemer i bildet denne tiden, og han sa kaldt det er kun opp til deg om du vil være sammen med meg. Det gjorde veldig vondt (jeg vet at det er opptil hver enkel om man fortsatt vil være sammen) men da han sa det fikk jeg inntrykket av at han ikke bryr seg nok til å rette på problemene, og at han ikke vil gjøre en innsats. Jeg er så fryktelig lei meg og forvirret. Dette er mitt første forhold, så jeg vet ikke helt hvordan det egentlig skal være. Må også nevne at jeg ikke har en eneste venn og heller ingen jobb her og at det påvirker meg til å se negativt på forholdet. Jeg er veldig redd for å slå opp for så å innse at jeg gjorde en stor feil. Hva skal jeg gjøre? p.s Han høres ikke ut som en bra fyr akkuratt, men fikk ikke akkurat frem de positive sidene hans. Og jeg vet at jeg heller ikke bare er snill og grei... sorry det ble litt langt
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hvis du er borte fra ham en stund, vil han kanskje kjenne savn av deg? Jeg forstår deg godt hvordan du kan ha det nå, spesielt når du ikke har noen venner der, men du trenger ikke å slå opp, bare komme deg litt bort fra ham. Skulle han ikke bry seg etter et par uker, er det mulig han føler at han ikke trenger noen. Siden det er ditt første forhold skal du ikke være bekymret om du slår opp. Da er det bedre at du slår opp enn at han gjør det, for du vil kunne finne mange flere som vil ha deg. Første er på en måte pluss og minus. Du vet ikke for eksempel hvor mye mer du faktisk kan oppleve og ha erfaring med hvis du ikke har vert med flere. Jo flere jo bedre, første forhold hos mennesker feiler som oftest. Men jeg må spørre, når du sier første forhold, er det første med sex, eller første kjæreste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå