Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har fått reklame i min e-mail om ebay på norsk. Bruker dere det? Det er kansje lettere å bruke? Hilsen ei med ebay redsel. Har egentlig masse jeg har lyst til å bestlle på ebay, men er redd for å prøve, er så redd for å gjøre feil.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Den er nok enklere å bruke mtp at den filtrerer ut auksjonene etter hvem sender til Norge, og det står i norsk valuta. Selv bruker jeg bare den engelske ennå.
Jade Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Det er bare å hive seg i det Sjekk prisene nøye før du binder deg til et bud! Både på vare og frakt! Og ikke kjøp hos selgere som har få feedback og lav feedbackprosent! Med mindre det er et beløp du har råd til å miste. Og husk at det kan ta litt tid før varen kommer + at du bør være obs på at mange selger falske utgaver av populære merker (spesielt MAC).
Lola89 Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg bruker bare den norske. Synes det er mye lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå