Gå til innhold

Fredagsfimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg skal ha en helg for meg selv her hjemme, og tenkte jeg skulle kose meg med filmer et par kvelder. Problemet er at jeg er lei alt jeg har, og lurer derfor på om noen av dere har forslag til hva jeg kan se?

Det kan i utgangpunktet være hva som helst, men jeg vil aller helst se noe som for meg er skikkelig "kosefilmer", altså noe som er i samme kategori som følgende:

- Bridget Jones-filene

- The Holiday

- Notting Hill

Men som sagt, jeg tar imot alle forslag med takk :):popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.S. I Love You (hvis du ikke har sett den) :D

Skrevet
P.S. I Love You (hvis du ikke har sett den) :D

Jeg har faktisk sett den, men takk for svar. Kanskje jeg skal se den igjen faktisk :)

Skrevet

Har du sett The Proposal? Syntes den var fantastisk morsom. Ellers er jo alt med Sandra Bullock (bortsett fra All About Steve :klaske: ) og/eller Hugh Grant bankers som kosefilmer.

Har du ikke sett Love Actually er du plent nødt til å se den. :fnise:

Skrevet (endret)
Har du sett The Proposal? Syntes den var fantastisk morsom. Ellers er jo alt med Sandra Bullock (bortsett fra All About Steve :klaske: ) og/eller Hugh Grant bankers som kosefilmer.

Har du ikke sett Love Actually er du plent nødt til å se den. :fnise:

Hehe lov actually har jeg sett 400 ganger :P

Enig i at hugh grant er fantastisk, men har sett veldig mye av det han har gjort...

Men The Proposal skal taes til etteretning! :popcorn:

Endret av Gjesten
Skrevet

The Proposal er kjempemorsom. :jepp: Mye morsommere enn jeg hadde trodd ihvertfall.

Skrevet
The Proposal er kjempemorsom. :jepp: Mye morsommere enn jeg hadde trodd ihvertfall.

Vet du hva, da tar jeg sjansen på den i kveld! :popcorn:

Men kjenner jeg meg selv rett, blir det fort to filmer ila kvelden.. Og kanskje i morgen og.. Så for all del, fler forslag ønskes :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

I dag vurderer jeg å se Mickey Blue Eyes og/eller The Hangover

Noen andre forslag? :popcorn:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hvis du liker barnslige filmer.. så anbefaler jeg American Pie-filmene. Og den norske filmen Fatso er fantastisk morsom, ler så jeg griner :popcorn: Søte romcom-filmer som anbefales er The Ugly truth og He's just not that into you.

Skrevet
Hvis du liker barnslige filmer.. så anbefaler jeg American Pie-filmene. Og den norske filmen Fatso er fantastisk morsom, ler så jeg griner :popcorn: Søte romcom-filmer som anbefales er The Ugly truth og He's just not that into you.

Takk for tips, men har sett alle er jeg redd. Så the ugly truth forrige helg, elsket den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...