Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg skal begynne med både helsekost og hudpleie fra Shine. Lurer på om noen har erfaringer de vil dele?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Heisann! er gutt, men så denne lenken på googlesøk. Jeg er medlem i shine og jobber i shine nå, siden alle de fornøyde resutatene jeg fikk. Jeg startet med det meste jeg kunne finne der. Alt fra fotkrem til omega 3 piller. Og jeg føler meg enkelt og greit som en ny person. ikke spørr meg hvordan dette funker. men det FUNKER! helt utrolig. Nå i dag har jeg ikke problemer med kviser, stå opp om morgenen, iritert hud, poser under øynene, til og med begynner jeg å bli brun av yojoba olja de selger før ble jeg alltid rød og så hvit igjen så anbefaler på det sterkeste!
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg bruker ikke noe helsekostprodukter fra Shine, men har prøvd noen av hudpleieproduktene. Liker bl.a peelingen og selvbruningskremen veldig godt, disse bruker jeg fast. Øyekremen er også god, men nå har ikke jeg noen spesielle krav til øyekremen min. Fotkremen er også fresh, liker den godt etter et fotbad! Har prøvd renseproduktene og dag/nattkremene. Følte at rensen ikke renset nok. Toneren var frisk og grei. Dagkremen lukter rart, er litt for fet/trekker ikke ordentlig inn. Nattkremen er rik og god, trekker pent inn om natten, denne lukter også rart.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Åi, kommentaren min ble sletta. Haha. What!? Min også. Er det lov å reklamere på KG, men ikke å påpeike at man mistenker reklamering? Jau da... :klø:
Gjest Heidie Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 What!? Min også. Er det lov å reklamere på KG, men ikke å påpeike at man mistenker reklamering? Jau da... :klø: Teit
Gjest Elfrida Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 (endret) ikke spørr meg hvordan dette funker. men det FUNKER!Er dette svaret du gir kunder når de har spørsmål om produktene? Og brun av jojobaolje? :klø: Endret 6. mars 2010 av Elfrida
Gjest Heidie Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Er dette svaret du gir kunder når de har spørsmål om produktene? Og brun av jojobaolje? :klø: Haha. Magiske produkter som det ikke går ann å forklare hvordan virker, og magisk jojobaolje som gjør deg solbrun. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå