*Heart* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Søndag 7 mars kl 21:30 begynner jakten på den 6 sans igjen. Jakten på den 6 sans
Gjest Anti-Antabus Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Søndag 7 mars kl 21:30 begynner jakten på den 6 sans igjen. Jakten på den 6 sans Det glemte jeg. Kommer det i reprise?
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg fikk bare med meg siste halvdel, skal prøve å få med meg neste episode.
Lillie Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Hva synes dere så langt? Bra episode i går iallefall
Gjest Gjest_baardsen_* Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hva synes dere så langt? Bra episode i går iallefall Var det ikke litt mystisk at _alle_ 5 begynte å snakke om en "ulykke til sjøs"? Har de fått noen ledetråder før de begynte?
trulta_ Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Han ene bommet jo på det meste på den oppgaven. Hva var den første oppgaven i går?
Fortunatus Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Dette programmet har jeg ikke sett, har bare sett reklamen for programmet. Men hun ene som fornemmet aliens, så ser det ut som dommerne ler litt seg i mellom at det utsagnet. Hvorfor i all verden skal aliens være noe mer merkelig enn at noen kan fornemme at noe har skjedd for kanskje 5-10 år siden?
Gjest Silvermist Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Var det ikke litt mystisk at _alle_ 5 begynte å snakke om en "ulykke til sjøs"? Har de fått noen ledetråder før de begynte? Det jeg tenkte ang. dette er at de hadde posisjonert begge mennene på et terasse-gjerde med sjøen i bakgrunnen. Da vil de synske ubevisst få tanker mot hav/sjø.
The Kitten Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Det jeg tenkte ang. dette er at de hadde posisjonert begge mennene på et terasse-gjerde med sjøen i bakgrunnen. Da vil de synske ubevisst få tanker mot hav/sjø. Det virker veldig logisk, og uansett var jo noen av de helt på bærtur, som hun som nevnte slaget ved Stiklestad. At de treffer på noen oppgaver skyldes neppe noe mer enn en blanding flaks og at de er flink til å gjette.
trulta_ Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Jeg likte at Marry-Ann (?) kom tilbake, jeg likte henne godt i forrige sesong, og hun var veldig flink da. Syns hun lille lyse er veldig flink, samme han mannen som klarte alle riktig på det bildet i går.
hjertesukka Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Greidde dere seeroppgaven? Jeg tenkte på Wenche Foss med en gang, men det var vel ganske sannsynlig at det var henne, var det ikke? Ellers hadde jeg også riktig på de oppgavene som ligger inne på tvnorge. Jeg tror bestemt at man kan trene opp sin 6.sans Synes det er et artig program og er imponert over han som greidde å sette sammen den riktige familien.
trulta_ Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Jeg fikk ikke med meg alle ledetrådene, så jeg tippet Sturla Berg Johansen Men tok feil på den siste, klarte du den? Jeg gikk for krystall.
Violetsky Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Jeg liker programmet veldig godt! Sitter med frysningen hver eneste gang Jeg tror helt bestemt at det finnes noe annet mellom himmel og jord enn det vi "vanlige" folk ser. Har ikke klart noen seeroppgaver selv da, så jeg har nok ingen 6. sans :gjeiper:
hjertesukka Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg fikk ikke med meg alle ledetrådene, så jeg tippet Sturla Berg Johansen Men tok feil på den siste, klarte du den? Jeg gikk for krystall. Ja, av en eller annen merkelig grunn så ramlet Bibelen og ørepropper ned i hodet mitt med det samme. (altså svarene på begge). Nå høres jeg litt skrytete ut. Må legge til at jeg også tar feil av og til. Endret 22. mars 2010 av hjertesukka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå