Gjest TupperUpper Skrevet 26. februar 2010 #1 Del Skrevet 26. februar 2010 Heisann! Er en 25 år gammel og ganske så trivelig sørlandsgutt som er lei av og har vell alltid vært lei sjekkinga på byen... Hvor er dere i skjekkemodus ellers?, og enda viktigere... Hvordan ser jeg at du er det...? Flere som er lei av alt fyllevåset? Tror det er mange som hater trynet på andre siden av senga når de våkner. Skal vi starte en klubb haha. :rødme: ... Eller bare treffes for å spise popcorn Trivelig om noen faktisk gidder å svare på en såpass flåsete tråd.. Klemmer fra Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 26. februar 2010 #2 Del Skrevet 26. februar 2010 Selv var jeg vel svært sjeldent i sjekkemodus overfor helt fremmede, men alltid interessert i å treffe nye mennesker av begge kjønn og alle aldre. Så var det kontakten man fikk, som avgjorde om jeg blei interessert i noe mer enn bekjentskap eller vennskap. Jeg har altså stort sett truffet menn som jeg har hatt felles kjente på et eller annet vis med, og gjerne truffet både på fest og i andre settinger. Han jeg er gift med, traff jeg først på fest faktisk, men vi studerte på samme høgskole, så vi snakket sammen på skolen flere ganger daglig etterpå. På den måten blei vi kjent uten at det hele tiden var på telefon, internett, fest eller vi måtte avtale date, og gjøre det så definert med en gang. For meg var det veldig befriende og godt med en sånn uforpliktende bli-kjent-periode, hvor ting fikk utvikle seg i et rolig tempo. Ikke at det gikk veldig rolig, siden vi bodde sammen etter 4 måneder, men vi hadde mye mer tid til å bli kjent, enn om vi bare hadde truffet hverandre en gang eller to i uka. Ønsker deg lykke til i jakten! Kanskje det dukker opp noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. februar 2010 #3 Del Skrevet 26. februar 2010 Når jeg er i "sjekkemodus" gir jeg inntrykk av at jeg ikke er det. Kan godt være jeg har sett meg ut nettopp deg, men det viser jeg ved å ignorere deg, stikke av når du kommer og gjøre alt jeg kan for å unngå å flørte med deg. Skal ikke være enkelt vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TupperUpper Skrevet 26. februar 2010 #4 Del Skrevet 26. februar 2010 dere jenter er rare;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå