Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har aldrig holdt konfirmasjon før så derfor spør jeg.... Vi skal holde konfirmasjon i mai, når kan jeg forvente å få svar fra hvem som kommer? Da tenker jeg mest på de av slekt som bor langt fraa der hvor vi bor. Hva er rimelig tid for svar?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Det mest vanlige er vel at du sender ut invitasjoner, og setter en svarfrist. 1-2 mnd før selskapet er vel ikke uvanlig. Hvis du har inviter uten å nevne noe om svarfrist hadde jeg gjerne tatt en ringerundt når det er 1-2 mnd igjen (litt avhengig av om du skal holde selskapet hjemme eller om du skal holde det et annet sted og må sende bestilling på mat osv)
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Har sendt invitt og bedt om svar innen tre uker før selskapet. Det passer med tanke på cateringa. De som ikke svarer innen det avskriver jeg. Har andre problemer, som skal jeg be NAV sende regning til far eller ikke. *sukker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå