Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster denne på singelforumet jeg...

Når du ser noen i øyene, hvor ser du egentlig? Før pleide jeg å se i enten det ene eller det andre øyet, for å si det sånn, men så fikk jeg spørsmål om hva pokker jeg glodde sånn på og jenta trodde hun hadde oversminket venstreøyet siden jeg så sånn på det...

Siden det har jeg bestandig sett mitt mellom øyene på den jeg snakker med... Er det rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å veksle raskt mellom det høyre og venstre øyet, om jeg i det hele tatt må se noen i øynene. Ellers har jeg vurdert å bare stirre folk på nesen ;P

Skrevet

Spørs litt. Noen ganger, under riktige forhold, føles det rett å bare se rett på noen. Ellers bytter jeg mellom øynene, og ser innimellom bort/på noe annet (med mindre samtalen er veldig oppslukende ;)). Dette ser jeg på som ganske naturlig, og det at man ser bort/på noe annet innimellom, til riktige tider, sørger for at øyekontakten ikke blir klam. :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hehe, så vittig, jeg leste nettopp en artikkel om dette. Den naturlige måten å se noen i øynene når man står og snakker med noen er visst å veksle mellom høyre øye, venstre øye og munnen. Det er visst umulig å se noen rett inn i øynene med begge øynene(om du skjønner hva jeg mener), så derfor blir det naturlig å veksle slik. Etter at jeg leste den artikkelen, testet jeg det ut, og jeg oppdaget at det stemmer. Når man ikke tenker over hvor man ser når man snakker med noen, glir øynene automatisk fra det høyre øyet til det venstre, og videre til munnen. Så fortsetter det slik:)

Skrevet

Dæven,

har tatt meg sjæl i dette "fenomenet" selv noen ganger.

Jeg har lagt merke til hos meg selv at jeg faktisk ser mer på munnen til vedkommende enn øynene.

Ikke at jeg leser på leppene eller noe, men finner det mer småsensuelt når man snakker med kvinner, he he :)

Skrevet

Jeg har aldri klart å se noen rett i øynene, men "alle" tror jeg gjør det når jeg har blikket festet midt mellom øynene til den jeg ser på.

Skrevet

Ser gjennom øynene. Inn i sjelen. Ikke alle har det.

Skrevet

Når jeg prater med ei dame så ser jeg bare på puppene hennes ;)

Skrevet
Når jeg prater med ei dame så ser jeg bare på puppene hennes ;)

Har to bekjente som har ganske stort mellomrom mellom tennene. Dette gjør at jeg føler at jeg bare ser på dem..Regner med de merker det, men klarer ikke la være.

Skrevet
Jeg har aldri klart å se noen rett i øynene, men "alle" tror jeg gjør det når jeg har blikket festet midt mellom øynene til den jeg ser på.

Nettopp derfor jeg gjør det også. Men jeg ser også mye på munnen... Jeg har hørt at det sender ut signaler om at man er interessert? Isåfall er det maaange som feilaktig tror jeg er interesert i dem, haha :gjeiper:

Skrevet
Ser gjennom øynene. Inn i sjelen. Ikke alle har det.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...