Gå til innhold

Avhengig av mobil = Utro ?

Gjest klinenien

Anbefalte innlegg

Gjest klinenien

Hvis en tar frem så fort mobil en får melding, - bruker mye å taste på mobil, - hvor som helst, hvilke som helst anledning.....

Er det mobil-avhengighet h'n kan slite med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utro? Håper du har andre grunner enn hyppig mobilbruk som grunnlag for at du mistanker utroskap. Det kan være hva som helst, jeg orker ikke engang å tenke på alle situasjonene der jeg kan finne på å ta opp mobilen min hvis jeg får melding og svare på den. Jeg er selv relativt "beskyttende" ovenfor mobilen min, lar den sjelden ligge hvis jeg bare skal på toalettet og har den generelt sett med meg over alt. Mobilen min og meldingene mine er en del av privatlivet mitt, noe jeg helst ikke ser folk snoke i. Det er lite interessant der, men allikevel noe jeg føler det er greit å ha for seg selv. Tidligere i forholdet mitt var kjæresten min en del sjalu og det hadde ikke overrasket meg på den tid om hun hadde snoka i innboksen min om jeg hadde latt mobilen ligge, og av den grunn har jeg trolig utviklet en vane for å ha den med meg over alt. Det betyr ikke at jeg går bak ryggen hennes eller tilsvarende. Kan godt si at jeg er avhengig av mobilen min. Men jeg er ikke utro, og har aldri vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...