Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Noen som har brukt Body full produktene fra Redken? I så fall fornøyd?
Gjest navnelapp Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Eg har brukt sjampoen, og er veldig fornøgd med den, men den er så dyr...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Hei! Eg har så tynt og fint hår at eg treng en god volum shampoo og Redken bodyfull e veldig go synest eg.Balsamen også, den gjer ikkje håret tungt...Shampoo kostar 300 hos frisøren men eg bestiller den hos Feelunique.com til 102 kr.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Body Full er kjempe bra! Du bør kjøpe den i salong selv om det koster litt. Da kan du være sikker på at kvaliteten er bra. Elsker Redken! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Body Full er kjempe bra! Du bør kjøpe den i salong selv om det koster litt. Da kan du være sikker på at kvaliteten er bra. Elsker Redken! Lykke til Pføy.. Kjøp den heller på feelunique. Får ikke noe dårligere kvalitet der.
Gjest Heidie Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Pføy.. Kjøp den heller på feelunique. Får ikke noe dårligere kvalitet der. Haha, helt enig. Shampoen er jo ikke i bedre kvalitet fordi den er overprisa
*MEDUSA* Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Kjøpte nettop den shampooen og balsamen fra feelunique og fikk en ekstra shampoo på kjøpet til totalt 186 kr Er kjempe fornøyd.. Har veldig tynt og fint hår og merker godt forskjell
ashera Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Den holder det den lover på volum, men jeg liker ikke duftene til Redken i det hele tatt.
Honesty Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Jeg synes både shampooen og balsamen er OK, men ikke noe mer. De lukter så sterkt (sånn aqua-herreparfyme) at jeg kjenner det i lang tid etter dusjen, og det kan jeg ikke fordra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå