Gå til innhold

Bra PS3 spill til jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

*rekke opp hånden* Skyte, sverd, sloss, magi. Me like <3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hevy rain ser bra ut og little big planet! Er det noen bra spill med magi i da, som noen vil anbefale meg som nybegynner?

Skrevet

Min absolutte favoritt noen gang er The Elder Scrolls Oblivion. Her er det slossing, men også vandring i fantastisk landskap, blomsterplukking. Jeg elsker å utforske alle kriker og kroker og har (dessverre) ikke kommet over et like bra spill siden.

Ellers spiller jeg Assassin's Creed 2 nå og liker det godt :)

Skal snart kjøper meg Heavy Rain og det nye Final Fantasy som kommer og gleder meg til det!

Spilling er gøy, også for jenter :D (bare ikke sååå mange som har oppdaget det enda :P )

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ihvertfall selv;

-Fast and Furious spillene.

-Spyro-The dragon

-Tekken

-Ratchet and Clank.

-Sims(f.eks denne dyreliv el hva den heter)

-Buzz

-DRAKAN! (om denne er å få tak i på PS3 da)

-Pirates - The legend of black kat

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
*rekke opp hånden* Skyte, sverd, sloss, magi. Me like <3

:goodbye: Me too.. Noen spill ment for jenter er bra, men egentlig veldig få.

Skrevet
Jeg liker ihvertfall selv;

-Fast and Furious spillene.

-Spyro-The dragon

-Tekken

-Ratchet and Clank.

-Sims(f.eks denne dyreliv el hva den heter)

-Buzz

-DRAKAN! (om denne er å få tak i på PS3 da)

-Pirates - The legend of black kat

Jeg ble skuffet av nyeste Spyro, grafikken var grell. Men heldigvis så har jeg en PS3 som kan spille av PS1 spill :biggrin:

Skrevet

Må si meg enig i syrin_ulven, xbox 360 er det jeg spiller mest (best spill, og beste kontroller), men en del av spillene kan man jo få til ps3 også.

Jeg har buzz og monopol på ps3.

Ellers spilles det mye Need for speed, Halo (min stooore favoritt), og gears of war.

Skrevet

Heavy Rain! Vi ble helt hektet her. Satt til langt på natt både fredag og lørdag fordi vi ikke klarte å legge det fra oss. Anbefales på det sterkeste!

Skrevet
Min absolutte favoritt noen gang er The Elder Scrolls Oblivion. Her er det slossing, men også vandring i fantastisk landskap, blomsterplukking. Jeg elsker å utforske alle kriker og kroker og har (dessverre) ikke kommet over et like bra spill siden.

Enig! :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Spyro :strix:

Må nok finne igjen spyro spillet mitt snart. Han er jo så søt!

:fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

Det hørtes ut som spillbeskrivelsen til world of warcraft ;) dog, det fins ikke for ps3.

Skrevet
Heavy Rain! Vi ble helt hektet her. Satt til langt på natt både fredag og lørdag fordi vi ikke klarte å legge det fra oss. Anbefales på det sterkeste!

Jeg vurderer å kjøpe dette spillet. Er det så bra??

Skrevet

Signerer denne. TES IV: Oblivion er et av mine absolutte favorittspill. Må innrømme at jeg reagerer litt på begrepet "jentespill", jeg også.

Little Big Planet er jo også veldig morsomt.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Dragon Age: Origins anbefales sterkt (ikkje jentespill), det er rpg og fantastisk morro syns eg. Men det er slåssing da, mye slåssing... I løøøøv it :nigo:

Men Oblivion er utrolig gøy, som andre har nevnt. Utrolig mye dille-ting man kan styre på med, anbefales :) Kjekkeste spillet eg har spilt på ei stund (utenom det eg nevnte over).

Skrevet

Hei. jeg er selv glad i Final Fantasy serien. Har FF 8,9,10 og 10-2. Og låner nå nummer tolv av min søster. Vet om flere jenter som liker de spillene. Jeg synes personlig at nummer 8, 9 og 10 var best og tror du vil like de. Men det står romertall i stedet for engelske tall på koveret så det kan være litt vanskelig å finne ut hvilket spill som er hvilket hvis du ikke er kjent med dem fra før. Bare søk på nettet eller spør i butikken. Final Fantasy 8 og 9 er jo egentlig laget for PS1 og 2 men de er bra uansett. Ellers kan jeg anbefale Rayman(den første i serien som kom ut), og The Sims til PS2. Ellers synes jeg iblandt tekken 5 kan være litt gøy, men man kan bli fort lei.

Med Final Fantasy spillene kan man bli ganske avhengig så pass på at du ikke glemmer at du har et virkelig liv også, hehe:p. Disse spillene kan være litt vanskleige og tidkrevende til tider så lurt å finne frem en walktrough på nettet først hvis du synes det er vanskelig.

Skrevet
Spyro :strix:

Må nok finne igjen spyro spillet mitt snart. Han er jo så søt!

:fnise:

å ja spyro, han glemte jeg, hehe. Det bør du også ha:)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! Her var det jo masse å ta for seg. Jeg tror jeg skal teste ut Heavy Rain først, det så litt stilig ut. Men også Final Fantasy, bare jeg ikke blir helt hektet da ;)

Skrevet
Tusen takk for alle svar! Her var det jo masse å ta for seg. Jeg tror jeg skal teste ut Heavy Rain først, det så litt stilig ut. Men også Final Fantasy, bare jeg ikke blir helt hektet da ;)

hehe jepp XP

Skrevet

Spyro og dark chronicle :hjerte:

Skrevet

Anbefaler definitivt FF-X, det er det beste spillet jeg har spilt noengang. X-2 er oppfølgeren, men den er pinlig dårlig sammenlignet med X. XII er også bra, og nå er jo XIII rett rundt hjørnet også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...