Gå til innhold

Bra PS3 spill til jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var heldig nok til å ende opp med PS3 da det ble slutt med min samboer. Men bortsett fra singstar har jeg ingen spill og kunne tenke meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også PS3 men liker også litt sånne gutte spill. Med biler og sånn. Ellers finnes det jo Buzz. Også gøy å ha. Ellers finnes det morsomme sportsspill men med tegneseriefigurer.

Vet ikke åssen spill du liker...??

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det spørs jo veldig på hva type spill du liker.. Slåssing, strategi, rpg, first person shooter, etc etc etc. For min del så syns eg det er få bra spill til ps3. Xbox 360 - mye bedre utvalg.

Gjest hogwash
Skrevet
Jeg var heldig nok til å ende opp med PS3 da det ble slutt med min samboer. Men bortsett fra singstar har jeg ingen spill og kunne tenke meg noen tips?

Så du har PS3 med ett spill? Tok du PS3'en på trass? ;)

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler Final Fantasy 13(XIII?) når det kommer. Tror ikke det er så lenge til.

Har i hvert fall likt de andre FF-spillene jeg har spilt, veldig godt!

Endret av stortsettglad
Skrevet

Som andre har sagt, hva slags spill liker du? Under har jeg listet opp en del ulike spill som jeg synes har sett interessante ut. Har riktignok ikke prøvd alle, men det er i hvert fall noen forslag du kan ta en titt på :)

- Buzz

- Rathet and Clank

- Sonic the Hedgehog

- Tekken (jeg storkoser meg når jeg knuser guttevennene mine :D) - eventuelt Mortal Kombat, Soul Calibur, Street Fighter o.l.

- Bioshock

- Dante's Inferno

- Dragon Age: Origins

- Mirror's Edge

- Avatar: The Game, hvis du liker filmen?

Skrevet

Takk for svar! Jeg vet ikke helt hva jeg liker. Men tror det er best med noe the sims liknende, hvor man kan styre på litt selv kanskje? Jeg er ikke så glad i å måtte prøve på ting igjen og igjen og igjen for å kunne komme videre, om det gir noen som helst mening?

• Liker 1
Skrevet
Så du har PS3 med ett spill? Tok du PS3'en på trass? ;)

Han skyldte meg masse penger som han ikke hadde råd til å betale tilbake. Dette var penger han hadde tatt uten at jeg fikk vite om det, så jeg syntes det var rett og rimelig at jeg fikk velge fritt hva jeg ville ha med meg til samme verdi som pengene han tok ;)

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet
Han skyldte meg masse penger som han ikke hadde råd til å betale tilbake. Dette var penger han hadde tatt uten at jeg fikk vite om det, så jeg syntes det var rett og rimelig at jeg fikk velge fritt hva jeg ville ha med meg til samme verdi som pengene han tok ;)

:enig:

• Liker 1
Skrevet

Little Big Planet <3 du kommer ikke til å bli skuffet skal jeg si deg :D

Gjest NewMonkey
Skrevet

Jeg kjenner også mange jenter som digger Grand Theft Auto 4

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Tror egentlig det er best du kikker på spillbeskrivelsene sjøl, vanskelig å si siden vi har forskjellig smak :gjeiper:

http://no.playstation.com/games-media/browse/ps3/

Her er det utrolig mange spill, innen mange sjangere.

De eg kan anbefale, fordi eg har spilt de sjøl (på annen konsoll, xbox 360, kontrolleren er 100 ganger bedre):

-Assassins Creed 1-2.

-Fallout 3.

-Overlord 1 (Raising Hell) og Overlord 2.

-TES: Oblivion.

-Call of Juarez - Bound in Blood.

-GTA 4.

-Devil May Cry 4.

Skrevet

Er det noen som ikke liker little big planet? Herlige figurer.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal jenter spille andre spill enn gutter?

Skrevet
Hvorfor i alle dager skal jenter spille andre spill enn gutter?

Hvor mange jenter kjenner du som spiller skytespill hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...