Gjest Gjest_Snehvit_* Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Først av alt, er det toll på varer fra Sverige? Jeg skal bestille to burkar som tilsammen ble 212 NOK uten frakt. Trekker Tikei noe i totalsummen (den som står utenpå pakken) for arbeid rundt forsendelsen, slik som en del andre gjør? Om ikke, har noen fått de til å skrive lavere sum om man skriver en melding i "meddelande"? Jeg VIL under tollgrensa! :D
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Først av alt, er det toll på varer fra Sverige? Jeg skal bestille to burkar som tilsammen ble 212 NOK uten frakt. Trekker Tikei noe i totalsummen (den som står utenpå pakken) for arbeid rundt forsendelsen, slik som en del andre gjør? Om ikke, har noen fått de til å skrive lavere sum om man skriver en melding i "meddelande"? Jeg VIL under tollgrensa! :D Ja det er norsk moms på varer fra Sverige. Om du bor nært grensa kan du bestille via poste restante ellers så får du bare bestille i to omganger.
Gjest Heidie Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Først av alt, er det toll på varer fra Sverige? Jeg skal bestille to burkar som tilsammen ble 212 NOK uten frakt. Trekker Tikei noe i totalsummen (den som står utenpå pakken) for arbeid rundt forsendelsen, slik som en del andre gjør? Om ikke, har noen fått de til å skrive lavere sum om man skriver en melding i "meddelande"? Jeg VIL under tollgrensa! :D Tina skriver en lavere verdi på pakken hvis du spør henne
Gjest ts Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Ja det er norsk moms på varer fra Sverige. Om du bor nært grensa kan du bestille via poste restante ellers så får du bare bestille i to omganger. Jeg bor nok out west Tina skriver en lavere verdi på pakken hvis du spør henne Super! Da skal det bestilles. Takk for svar begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå