Gå til innhold

Tikei og toll

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snehvit_*
Skrevet

Først av alt, er det toll på varer fra Sverige?

Jeg skal bestille to burkar som tilsammen ble 212 NOK uten frakt. Trekker Tikei noe i totalsummen (den som står utenpå pakken) for arbeid rundt forsendelsen, slik som en del andre gjør?

Om ikke, har noen fått de til å skrive lavere sum om man skriver en melding i "meddelande"?

Jeg VIL under tollgrensa! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bestille to burkar som tilsammen ble 212 NOK uten frakt. Trekker Tikei noe i totalsummen (den som står utenpå pakken) for arbeid rundt forsendelsen, slik som en del andre gjør?

Om ikke, har noen fått de til å skrive lavere sum om man skriver en melding i "meddelande"?

Ja det er norsk moms på varer fra Sverige. Om du bor nært grensa kan du bestille via poste restante ellers så får du bare bestille i to omganger.

Skrevet

Tina skriver en lavere verdi på pakken hvis du spør henne :)

Skrevet
Ja det er norsk moms på varer fra Sverige. Om du bor nært grensa kan du bestille via poste restante ellers så får du bare bestille i to omganger.

Jeg bor nok out west :)

Tina skriver en lavere verdi på pakken hvis du spør henne :)

Super! Da skal det bestilles. Takk for svar begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...