Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor flørter han masse med meg, kom bort på byen og sa jeg hadde så pene øyne, spurte om å få kysse meg (jeg sa ja) skjedde ikke noe mer den kvelden, etter dette mer flørting. Vi jobber sammen. Nå når jeg endelig har turt å ta kontakt (sms) så svarer han kjempe kort, jeg skrev en lang melding om han ville møtes en kveld... Han skrev bare- ja det kan vi vel- Også sier jeg at da kan han finne en kveld som passer, men ingen svar. Hva skjer?? Er han ikke interessert?? Er jeg inndbilsk?? Han virker ikke som typen som har mye erfaring med jenter heller, virker ganske sjenert. Tror jeg er så å si den eneste på jobben han har turt å tatt kontakt med. så hvorfor er han ikke mer engasjert i å møtes??? Skjønner ingenting og nå føler jeg meg så dum på en måte..
Gjest Tingelin Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Her tenker jeg to ting: 1. Det var alkoholen som pratet da han gav deg komplimenter på byen. Han er i grunnen ikke interessert. 2. Han er en PUA. Kom med komplimenter, spurte om å få kysse deg for å bekrefte overfor seg selv hvor enkelt det er å få deg på kroken. Han klarte å røre noe inni deg og nå er du helt "desperat" og fortapt i han. Han har deg akkurat der han (PUAen) vil ha deg. Mitt råd er: Ikke send han flere sms. Overse han fullstendig. Flørt og snakk med andre menn når han er i nærheten, men ikke med han. Hvis du må forholde deg til han på jobb, så oppfør deg helt vanlig og virk litt uinteressert.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 I say again; menn som er genuint interessert sitter ikke stille og lar dama løpe rundt og lete etter tegn!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Her tenker jeg to ting: 1. Det var alkoholen som pratet da han gav deg komplimenter på byen. Han er i grunnen ikke interessert. 2. Han er en PUA. Kom med komplimenter, spurte om å få kysse deg for å bekrefte overfor seg selv hvor enkelt det er å få deg på kroken. Han klarte å røre noe inni deg og nå er du helt "desperat" og fortapt i han. Han har deg akkurat der han (PUAen) vil ha deg. Mitt råd er: Ikke send han flere sms. Overse han fullstendig. Flørt og snakk med andre menn når han er i nærheten, men ikke med han. Hvis du må forholde deg til han på jobb, så oppfør deg helt vanlig og virk litt uinteressert. Hva er en PUA??
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hva er en PUA?? Pick-up-artist, player med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Hva er en PUA?? Det er en stakkarslig fyr med fjortistendenser, som bor hjemme hos mamma, og prøver å leke storsjarmør på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå