Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Er det noen som har et B&B eller billig hotell å anbefale i Dublin? Vi vil bo billig, men med okay standard, og helst så sentralt som mulig (f.eks i nærheten av Temple Bar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Hei! Jeg var i Irland sommeren 2000 og overnattet på et B&B som het Drumcondra House, og lå i en bydel med samme navn. Stedet lå omtrent i det øyeblikket man entrer sentrum langs veien som kommer i fra Dublin Airport. På venstre siden av gaten når man kom fra flyplassen. Dessverre har jeg glemt hva gaten het. Husker bare at det lå en Spar butikk rett over gaten. Stedet lå jo dermed på nordsiden av elva Liffy, mens Temple Bar ligger på sørsiden. Jeg kan tenke meg det var ca. 10 minutter å gå så litt avstand var det jo. Jeg mener å huske at vi betalte ca. £25-30 for natten i dobbeltrom med frokost. Det var en meget hyggelig betjening og jeg kan anbefale stedet. Det var kun et tips, ellers finnes det B&B og hoteller overalt. Det fine var at stedet lå sentralt både i forhold til sentrum og flyplassen. mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jærbu Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Marlboro House (Hostel) ligger i gangavstand fra sentrum. Billig og greit (med hostell standard) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Jeg lå på Hostel (ungdomsherberge) i Doolin på vestkysten. Helt ok og billig alternativ, for de som synes det er greit med helt enkel standard. Pga at mange unge reisende, spesielt sykkelturister velger en slik løsning i Irland, blir de fort fulle. mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. mai 2002 #5 Del Skrevet 2. mai 2002 Blir de reisende fortere fulle når de sykler ??? Rampete avsporing fra din venn12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 2. mai 2002 #6 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, Væren! He, he, jeg ser det var en uheldig formulering. De blir vel fort fullbooket, og da mener jeg ikke syklistene, Væren, men herbergene!!!!! Hvorvidt syklister blir fortere fulle enn de som sitter og sløver hele dagen. Jo, ihvertfall om man drikker rett etter syklingen! Hvis du absolutt måt vite det så ble jeg full i Irland. Både Guiness og irsk whiskey er altfor godt til å la være å smake litt mye en gang i blant! Pubene er jo også altfor trivelige til at man får lyst til å forlate dem! hilsen og klem fra vennen din! _________________ ¤Kris¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-05-02 22:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 4. mai 2002 #7 Del Skrevet 4. mai 2002 På touristline.com kan du søke på byer i hele verden og få opp masse overnattingsmuligheter - alt fra luxushoteller til herberger. Her kan man sende forespørsel eller booke et rom direkte med det enkelte etablissement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå