Mons Skrevet 26. februar 2010 #21 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har en slags allergi mot husarbeide og får både fysiske (gjerne svette) og psykiske reaksjoner (en form for tics som gir seg utslag i uforståelig og repeterende babling)Dessuten reduserer husarbeide min sædkvalitet. Jeg satser alt på god oppdragelse, lederskap og positiv forsterking. Belønning blir gitt i passe doser og i de rette øyeblikkene. det funker. Hvem er egentlig så teite at de intervjuer kvinnen om de vil ha sex eller ikke. Det skal man ta som en selvfølge.
Gjest A. Caron Skrevet 27. februar 2010 #22 Skrevet 27. februar 2010 Ganske artig å observere alle svarene i denne tråden med ordlyden "du må nok gjøre dette mer enn kun èn gang, skal det bli noe", enda du ikke nevnte med ett ord at så var tilfelle, synes du ikke "Mann45"? Nånei, ikke la deg lure, disse kvinnfolka kjører tog serru, sitt feministiske triumftog, og gir seg ikke før mannen tar alt, og hun kan sitte der og lakke tåneglene sine mens mannen flyr rundt med vaskefilla 24/7... De kaller det likestilling, må vite
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #23 Skrevet 27. februar 2010 Haha, ja, nå får du faen meg se å skjerpe deg mann! Vasking er kvinnfolkarbeid! Patetiske tøfler som deg ødelegger for resten av oss. Jævla babling om likestilling. Snart finner man knapt ei eneste dame som vet hvordan man skal oppføre seg! Og hvem bryr seg om kjerringa er kåt eller ikke? Er du ikke mann nok til å ta det du har krav på? Forsyn deg av varene dine du, og la henne ta seg av kjerringarbeidet når du er ferdig med henne.
Gjest Gjest_Adam_* Skrevet 27. februar 2010 #24 Skrevet 27. februar 2010 Det handler ikke spesifikt om husvasken, men den kommer gjerne på TOPPEN av alt annet hun må gjøre. Det er mange måter å dele/avlaste hverdagen på. Alt som kan gjøre ting lettere og gi overskudd til begge parter er av det gode. Over tid vil overskuddet gi seg utslag i mer av det mange føler de får for lite av. Det være seg sex eller andre ting. All forskning viser at menn jobber MER enn kvinner. Og da er totalen med inntektsgivende arbeid, arbeid i hjemmet med barnepass o.s.v. tatt med. Derfor er det nå på tide å ta livet av dette argumentet med at hun jobber så fryktelig mye og er offer for den late slavedriveren av en mann. Forviller man seg inn på et kjøpesenter en formiddag, vil man se at 90% av alle som er der er kvinner. Og de sitter og skravler sammen hvis de ikke er opptatt med å prøve klær. Hvis man slår på TVèn på formiddagen, finner man at de aller fleste programmene er typiske kvinneprogrammer og reklamen er tilsvarende tilpasset kvinner som kjøpergruppe. Alt dette betyr at menn er på arbeid og de aller fleste som har fri på til TV- titting og shopping på dagtid er kvinner. Løgnen om kvinnen som slave er avslørt. Kvinner har mer fritid enn menn. Så enkelt er det.
Gjest Pikken med svovelstikken Skrevet 27. februar 2010 #25 Skrevet 27. februar 2010 All forskning viser at menn jobber MER enn kvinner. Og da er totalen med inntektsgivende arbeid, arbeid i hjemmet med barnepass o.s.v. tatt med. Derfor er det nå på tide å ta livet av dette argumentet med at hun jobber så fryktelig mye og er offer for den late slavedriveren av en mann. Forviller man seg inn på et kjøpesenter en formiddag, vil man se at 90% av alle som er der er kvinner. Og de sitter og skravler sammen hvis de ikke er opptatt med å prøve klær. Hvis man slår på TVèn på formiddagen, finner man at de aller fleste programmene er typiske kvinneprogrammer og reklamen er tilsvarende tilpasset kvinner som kjøpergruppe. Alt dette betyr at menn er på arbeid og de aller fleste som har fri på til TV- titting og shopping på dagtid er kvinner. Løgnen om kvinnen som slave er avslørt. Kvinner har mer fritid enn menn. Så enkelt er det. Nettopp. Det er faktisk veldig vanlig at menn forsørger kvinner! Både jeg og mine venninner er forsørget av våre menn (også vi som ikke har barn). Jeg tilbringer dagene mine på kjøpesenteret, kaféen, hudpleieren, frisøren osv. Når en mann tjener godt nok til å forsørge meg forventer jeg imidlertid at han også har råd til en vaskedame, så det er jo ingen grunn til at jeg skal slave rundt i huset hans av den grunn.
Gjest Mann45 Skrevet 7. april 2010 #26 Skrevet 7. april 2010 Dagbladet i helga gjentok påstanden om sammenhengen mellom sex og husvask. Er vi lurt igjen, gutter? Står der med oppvaskhasnker og blue balls? Huset lukter reint, men blir'e noe på oss? OK, vi må alle være opplagt til sex for å få det til. Men til kvinnene her: hvordan ser dere på denne sammenhengen mellom husarbeid og sex? Er det nok med et reint hus og at det er gubben som har gjort det? Jeg tviler personlig på om påstanden holder, slik jeg har nevnt før.
Gjest Sparvöga Skrevet 7. april 2010 #27 Skrevet 7. april 2010 For min del har jeg gjerne sex når huset ser ut som et helvete.
Gjest Sunna Skrevet 8. april 2010 #28 Skrevet 8. april 2010 He, he...jeg tror vi må ta denne påstanden med en klype salt. Muligens vi har mer fritid enn dere menn, men det tar en del tid å skulle være velstelte og velpleide..helst til enhver tid. Er det ikke slik dere liker oss best da? Glatte legger, velstelte negler og føtter, litt sminke og feminine klær. Da må vi shoppe og gå til frisøren o.l. Min kjære liker at jeg har lysere hår. Jeg bruker 3 timer hver gang jeg er hos frisøren for klipp og strip. Hvor lang tid tar en herreklipp? Nå har ikke jeg barn, men det tar litt tid å kjøpe barnetøy og også disse feminine klærne. Altså. Vi jenter og gutter må akseptere hverandre for slik vi er. Vi er forskjellige...ingen tvil om det. Jeg har lyst på barn og familie fremfor karriere, mens mannen min jobber slik at han har en karriere. Det er jo supert. Da vil jeg sannsynligvis gjøre mer hjemme, og håper at han verdsetter dette og ser min innsats. Det vil sannsynligvis utgjøre en stor forskjell mellom oss mtp penger. Jeg håper han verdsetter meg og det jeg vil gjøre for han slik at jeg ikke vil angre på mitt valg dersom vi skulle skilles i fremtiden. Det sikreste ville vært om jeg også gjorde karriere, men da blir det mindre tid til kvalitetstid sammen. Vil bare ha en godt liv sammen med han uten for mye stress og mas. Harmoni Når det kommer til sex så har dette nok mye med overskudd og kommunikasjon å gjøre. Spør damene deres da vel om HVORFOR de ikke vil ha sex og om DERE kan prøve å gjøre noe med det. Noe konkret. Ikke bare si at er trøtt og ikke orker. HVOR er det skoen egentlig trykker. Er det mulig med en fresh start? Ansett en hushjelp. Dersom ikke råd så se om dere kan gjøre det inn i mellom.
Gjest Adam Skrevet 8. april 2010 #29 Skrevet 8. april 2010 Til TS: Du får holde deg hard og vær avvisende overfor henne når hun vil kose. Det gjelder all slags kos- også den som ikke medfører sex. Da vil hun få erfare hvordan det er å bli avvist. Ikke umulig at det vil skape ønsket ettertanke.
¤Pernille¤ Skrevet 8. april 2010 #30 Skrevet 8. april 2010 For meg er det absolutt ikke et krav for at jeg skal ha lyst, men hvis jeg er veldig sliten en dag så er det utrolig deilig å komme hjem til ren leilighet. Og da skal du ikke se bort ifra at han får seg litt
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #31 Skrevet 8. april 2010 helt ærlig svart Nope,nei.. jeg finner ikke husarbeide sexy eller som foreplay. Gir blanke F'n om oppvaska er tatt ,gulvet sugd ( ) eller støvet tørka. Har ikke noe innvirkning på mitt underliv gitt ,så et råd Kast det idiotiske bladet ut og fortell heller din kjære hvor innmari nydelig /sexy h*n er.. og lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå