Gå til innhold

Husvask og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi menn blir tuta ørene fulle med at "tar du i et tak med husarbeidet, så er hun mer opplagt til sex." Dette blir stadig gjentatt i ukeblader, og i diverse sammenhenger.

Her har jeg oppvaskhender og støl rygg etter å vaska huset rundt, støvsuget, rydda, men blir'e noe mer på meg, tror dere? Nei. :snurt:

Kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi menn blir tuta ørene fulle med at "tar du i et tak med husarbeidet, så er hun mer opplagt til sex." Dette blir stadig gjentatt i ukeblader, og i diverse sammenhenger.

Her har jeg oppvaskhender og støl rygg etter å vaska huset rundt, støvsuget, rydda, men blir'e noe mer på meg, tror dere? Nei. :snurt:

Kommentarer?

Kan du ikke like godt ta en tur ut til de som er ærlige, og sier; "betaler du meg 1000 kroner kan du knulle meg"

?

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Gratulerer med å ha tatt husvasken 1 gang!

Etter at din partner er kommet seg fra granatsjokket skal du ikke se bortifra at det blir noe på deg.

Skrevet

Du har gjort din andel av husarbeiden og ikke straks blitt belønnet?

Dette er er dårlig!!!

Og du som har stilt opp med blomster, middag og sjokolade hver gang hun har gjort tilsvarende. Masasjen og den lang weekenden... Uff! Det er bare å komme seg videre!

Skrevet

Du må nok gjøre dette til en vane før du kan "forvente" at du får deg noe...

Litt naivt å tro at jenta di skal kaste seg på rygg og spre beina når du for én gangs skyld vaska...?

;)

Gjest rotterolf
Skrevet

Kommentarer?

Slutt å oppføre deg som en tøffel!!!

Vær et ekte mannfolk - som holder seg unna slikt kvinnfolkarbeid - og dama di skriker etter å bli pult

Skrevet

Vær et ekte mannfolk - som holder seg unna slikt kvinnfolkarbeid - og dama di skriker etter å bli pult

Tja...

Skrevet

Du må nok gjøre dette mer enn en gang ja.. Hun er sikkert generelt sliten av å gjøre det bestandig.

Skrevet

Det handler ikke spesifikt om husvasken, men den kommer gjerne på TOPPEN av alt annet hun må gjøre. Det er mange måter å dele/avlaste hverdagen på. Alt som kan gjøre ting lettere og gi overskudd til begge parter er av det gode.

Over tid vil overskuddet gi seg utslag i mer av det mange føler de får for lite av. Det være seg sex eller andre ting. :)

Skrevet

Kommentarer?

Jobber dere 100% begge to?

Skrevet
Jobber dere 100% begge to?

Ja, det gjør vi. Poenget mitt er mindre banalt enn det jeg har framstilt her. For ordens skyld: Jeg gjør min andel av husarbeid og har gjort det hele tida - det er ikke første gang, slik enkelte her kanskje trodde. :jepp:

Men det er noe med det misforståtte budskapet i "menn tar i et tak = hun blir opplagt til sex". Det er atskillig mer komplekst enn som så. Dessuten forutsetter resonnementet et arkaisk kjønnsrollesyn.

Likevel, som en kjent psykolog nylig sa, er det nok mange som opplever bytteforholdet slik: Hun har sex, når hun vil - han har sex, når hun vil.

Skrevet

OMG LOL.

Anywayz, kjære mann, du må nok ta oppvasken oftere. En gang hjelper ikke :) Men bra du tar tiltak! Slike menn liker vi.

Gjest Gjest- M-
Skrevet

Jada, det er flott at mannen tar sin del av husarbeidet, det skulle egentlig bare mangle. Det er hans hus også.

Men å forvente mer sex av den grunn, blir noe misforstått. Ja, kvinnen kan få mer fysisk overskudd av at mannen deltar på hjemmebane, men sexlyst er så mye mer for (mange) kvinner. Det handler mer om å bli sett, hørt, berørt, kommunisert med, forført og ikke minst om man har de rette følelsene for mannen sin.

Kort og godt, et samspill mellom to som har kjærlige følelser for hverandre, og som tenner på hverandre fysisk.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Du må se til å finne deg ei som tenner på deg og som ikke ser på sex som om det er noe du får og hun gir

Skrevet

Prøv å gjør oppvasken gøy iblant. Å vaske opp i undertøy med en iskald halvliter i hånden får lett mannen til å hjelpe til (i kvinners tilfelle), og da blir som regel oppvasken fort vasket å.

:fnise:

Skrevet

Nei, nei og atter nei!

Sex som betaling til mannen for "lang og tro tjeneste" i husarbeidet gjør jo bare dama til ei hore. Enkelt og greit.

Begge må ha lyst på hverandre uavhegig av slike ytre elementer

Gjest Coolaid
Skrevet

Kommentarer?

Bare tull, ikke la deg lure... Skapt av kvinner for å få mindre å gjøre...

Skrevet (endret)

Seriøst? Er det vanlig at kvinner sier "nei" til sex? Det har jeg aldri gjort. For at jeg skal si nei til å "spre beina" for min kjære når han har lyst må det være noe så riv ruskende feil i forholdet som en krangel e.l, og da hadde jo i grunnen sikkert ikke han lyst heller.

Men, nå spør han aldri heller da, han bare tar :rødme: Hehe. Og det samme gjør jeg. For at noen skal nekte sin kjære intimitet må det være en jævlig god grunn spør du meg. Hadde jeg EVER sagt at jeg var litt for sliten (sex er jeg aldri for sliten til) for sex, og han faktisk hadde "maset" litegrann, hadde jeg ALDRI hatt hjerte til å sagt nei en gang til, MEN hadde jeg vært SÅ sliten hadde jeg kanskje sagt at jeg er sliten, men bare forsyn deg :fnise: Hadde jo tatt 10 sekunder så hadde han jo fått igang meg også :rødme:

For meg er sex en veldig sterk måte å uttrykke kjærlighet på og det er veldig viktig for meg, at å skulle blitt avvist hadde jeg tatt ganske tungt tror jeg. Men det er klart, er han sliten og jeg absolutt vil, må jeg jo selvsagt ta på meg "jobben" og bare la han ligge og nyte. Det er han jo ikke for sliten til :)

Men det er klart, skal han tidlig opp på jobb og ha få timer søvn foran seg eller er syk, så legger jeg jo ikke opp til det heller.

Endret av NovaFlare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...