Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Har små flørtet med en gutt fra skolen i ca 5mnd uten at jeg har tort å ta steget videre... I dag sendte jeg en sms hvor jeg spurte om han ville bli med å ta en pils en kveld. Det er 4 timer siden jeg sendte sms, og har ikke fått svar enda. Nå tør jeg ikke gå på skolen i morgen om han ikke svarer. Hva kan grunnen være??? Det er også han som har flørtet mest, og han virker interessert, han er singel også, det vet jeg! Blir kjempe nervøs av dette..
Gjest tronder Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 ting tar tid, kanskje liker han å holde deg litt på pinebenken også=) Har selv bedt en dame ut, og det tok 2dager før jeg fikk svar. Tror hele greia med denne datinga er å ha tolmodighet og litt mer tolmodighet. Lev livet som vanlig, ta med deg en venninne å drikk pils om du vil. Dukker han opp så dukker han opp. Har min del av tabbekvoten av å stresse og ringe/sende sms. Ordner seg!!! Var vel det jeg skulle fram til, ikke tenk på morgendagen som pinlig, da blir den det. Gled deg, ingen dager er like.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 ting tar tid, kanskje liker han å holde deg litt på pinebenken også=) Har selv bedt en dame ut, og det tok 2dager før jeg fikk svar. Tror hele greia med denne datinga er å ha tolmodighet og litt mer tolmodighet. Lev livet som vanlig, ta med deg en venninne å drikk pils om du vil. Dukker han opp så dukker han opp. Har min del av tabbekvoten av å stresse og ringe/sende sms. Ordner seg!!! Var vel det jeg skulle fram til, ikke tenk på morgendagen som pinlig, da blir den det. Gled deg, ingen dager er like. Nå etter 4 timer svarte han. Han skrev bare: Hei, ja det må vi vel kunne få til;) Så jeg skrev at han skulle si ifra en kveld det passet for han. Og nå svarer han ikke igjenn.. Har aldri datet før, nå skjønner jeg hvorfor! hehe men, takk for hyggelig svar, det hjelp faktisk litt på nervene. Skjønner bare ikke hvorfor folk skal drive å "spille spill"
Gjest tronder Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Skjønner ikke mye av dette spillet jeg heller, derfor jeg har klippekort hos tabbekontoret borte i gata her. Men da vet du at interessen er der, og du har fordelen her: Om en dame "maser" litt = arti og interesse fremmende for flere, om en gutt "maser" = FAIL! Uansett. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Skjønner ikke mye av dette spillet jeg heller, derfor jeg har klippekort hos tabbekontoret borte i gata her. Men da vet du at interessen er der, og du har fordelen her: Om en dame "maser" litt = arti og interesse fremmende for flere, om en gutt "maser" = FAIL! Uansett. Lykke til hehe =) Får håpe du har rett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå