Gå til innhold

Brudekjolen endelig i hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele min entusiasme! Jeg har hentet min fantastiske brudekjole i dag! :strix:

Det var så utrolig deilig å få den på seg i perfekt størrelse!! De ar virkelig gjort en knallgod jobb med tilpasningen!

Jeg har vært så bekymra og stressa fordi kjolen kom i for stor størrelse, og de virket så usikre på hvordan de skulle gjøre det for å få den finest mulig uten å ødelegge formen på kjolen. Jeg kjente at bekymringene strømmet på.

Skrev et innlegg her inne når frustrasjonen var på topp, og fikk masse gode, betryggende svar heldigvis :)

Og nå er det bare å senke skuldrene, og vite at jeg kommer til å stråle på den store dagen!

Er så glad, så glad!! :danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole :rødme:

Skrevet

Åh, absolutt nydelig! :rødme:

Kan jeg spørre hvor du kjøpte og hvor mye du måtte gi? Har forelsket meg i en Maggie Sottero selv.. :sjenert:

Skrevet
Åh, absolutt nydelig! :rødme:

Kan jeg spørre hvor du kjøpte og hvor mye du måtte gi? Har forelsket meg i en Maggie Sottero selv.. :sjenert:

Takk! Er veldig fornøyd selv! :rødme: Jeg kjøpte kjolen min på Kristins brudesalong i Lillestrøm. Der betalte jeg 12900,- for kjolen + 1400,- for tilpasning. Ganske dyrt synes jeg... men jeg falt for kjolen, så da var det bare å spare! :)

De fleste maggie-kjoler ligger rundt den prisen har jeg inntrykk av. Med mindre man bestiller fra ebay e.l. Hvis du har en "enkel" størrelse, kan man jo finne veldig mye fint brukt også!

Skrevet

Å for en lekker kjole :jepp: Gleder meg til kjole jakten min skal begynne...

Skrevet (endret)
Takk! Er veldig fornøyd selv! :rødme: Jeg kjøpte kjolen min på Kristins brudesalong i Lillestrøm. Der betalte jeg 12900,- for kjolen + 1400,- for tilpasning. Ganske dyrt synes jeg... men jeg falt for kjolen, så da var det bare å spare! :)

De fleste maggie-kjoler ligger rundt den prisen har jeg inntrykk av. Med mindre man bestiller fra ebay e.l. Hvis du har en "enkel" størrelse, kan man jo finne veldig mye fint brukt også!

Huff, jeg må nok ut med så mye når den tid kommer jeg og, jeg har alt annet enn en lett størrelse :sukk: Går ut fra at jeg må gjøre som deg.. Kjøpe og så tilpasse

Endret av Gjesten
Skrevet

Den var jo bare super nydelig.

jeg jakter desverre enda. Har ingen superlett str jeg heller, så jeg vet ikke jeg. Var på finn.no men oppdaget av de kjolene som var noe og i min str koster like mye som ny.

Skrevet

Jeg er jo ingen ekspert, men har inntrykk av at om man er en litt fyldig 38 str, så har man en haug av kjoler å velge i uten for mye tilpasning.

Jeg trodde jeg hadde en enkel str, men var tydeligvis veldig tynn i brudekjole-verden.... :sjenert:

Men alt ble perfekt til slutt! Og det er det aller viktigste! :jepp:

Jeg er utrolig glad for at jeg har kjøpt kjolen i salong. Da får man oppfølging fra kjolen kommer, til den sitter som støpt. Skredderne som jobber der, har peiling på åssen kjolene skal sitte, og hvilket undertøy som er gunstig i forhold til passform på kjolen, og din kropp.

Jeg vet at jeg aldri i verden hadde klart å finne ut av dette på egen hand. Det blir kanskje dyrere, men da får man profesjonell hjelp!

Skrevet
Jeg er jo ingen ekspert, men har inntrykk av at om man er en litt fyldig 38 str, så har man en haug av kjoler å velge i uten for mye tilpasning.

Jeg trodde jeg hadde en enkel str, men var tydeligvis veldig tynn i brudekjole-verden.... :sjenert:

Men alt ble perfekt til slutt! Og det er det aller viktigste! :jepp:

Jeg er utrolig glad for at jeg har kjøpt kjolen i salong. Da får man oppfølging fra kjolen kommer, til den sitter som støpt. Skredderne som jobber der, har peiling på åssen kjolene skal sitte, og hvilket undertøy som er gunstig i forhold til passform på kjolen, og din kropp.

Jeg vet at jeg aldri i verden hadde klart å finne ut av dette på egen hand. Det blir kanskje dyrere, men da får man profesjonell hjelp!

Det høres absolutt ut som den tryggeste løsningen ja! Det er bare dumt at man må bruke så vannvittig mye penger på det. Brudekjolen er selvfølgelig kjempeviktig, men den skal tross alt bare brukes en kveld, frister ikke helt å gi 15000 for den :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...