Gå til innhold

studenter studentrabatt hos tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet om studenter har no studentrabatt hos tannlege?

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Jeg vet det er noen som opererer med studentrabatter :jepp:

Skrevet
Lurer på om noen vet om studenter har no studentrabatt hos tannlege?

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje jeg har fått det en gang?

For en tid tilbake fikk jeg akutt tannverk og måtte oppsøke en tannlegevakt. Det var da en tannlege jeg aldri har vært hos før. Det ble naturligvis litt smalltalk i starten, hvor tannlegen bla spurte hva jeg drev med om dagen. Jeg svarte at jeg gikk på skole, og daq spurte han "Ja, så du er student da?". Jeg svarte ja, og tenkte ikke noe mer på det. Ikke før jeg skulle betale og oppdaget at jeg skulle betale veldig lite. Det var mindre enn halvparten av hva jeg har betalt for å gjøre hos en annen tannlege, og jeg har heller aldri hørt noen få det så billig andre steder. Broren min betalte f.eks nesten like som jeg betalte for alt den gangen, for bare å ta bilder.

Så jeg tror kanskje jeg fikk en form for studentrabatt? Jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at det ble så billig. Sambo har nemlig vært der senere, han er ikke student, og han måtte ut med mer.

Men om det er en rabatt alle tannleger har, aner jeg ikke. Håper kanskje noen andre vet mer enn meg. :lur:

Skrevet
Hei!

Jeg vet det er noen som opererer med studentrabatter :jepp:

Åh så bra=D Da kanskje jeg får råd til å ta hullene jeg har. Gått med de ett år nå, men har ikke hatt råd som student.

Hvilke steder er det du har hørt som har rabatt?

Skrevet (endret)

Du kan jo sjekke om studentskipnaden du tilhører om de har avtaler med noen tannlegesentre der du bor. Her hvor jeg går får vi 50 % rabatt hos tannlegen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet
Åh så bra=D Da kanskje jeg får råd til å ta hullene jeg har. Gått med de ett år nå, men har ikke hatt råd som student.

Hvilke steder er det du har hørt som har rabatt?

Jeg vet ikke hvor du bor, så det blir litt vanskelig å gi konkrete tips, men du kan jo gå inn på denne siden:

http://www.studentkatalogen.no/index.php?s...3&expand=13

Her kan du se hvilke studentrabatter som tilbys der i landet som du bor :jepp:

Som Yvonne nevner er det også noen samskipnader som hjelper til med tannlegeutgifter

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Hvor bor du hen da? Her i Bergen vet jeg det er tannleger med studentrabatt :)

Skrevet

Som noen har nevnt tidligere er det vanskelig å komme med tips så lenge vi ikke vet hvor du bor. Jeg studerer i Oslo og pleier å bruke Tannlegene på Ullevaal Stadion (finetenner.no). De hadde byens beste studentrabatt da jeg leita dem opp for et par år siden og er i tillegg kjempeflinke og hyggelige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...