Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Ser at det er mange som bruker MAC og at de da ikke kunne tenke seg å prøve noe annet. Jeg gikk inn på nettsiden deres og der er det jo en enormt utvalg!! :-) Så jeg håper noen kan komme med noen anbefalinger og tips til hva dere bruker av Mac sine produkter og lignende. Jeg har mørkt hår og brune øyne forresten :-)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Bobby Brown har et like godt konsept som MAC. Har kjøpt en del fra begge, og tror jeg ville valgt BB av de to. Men jeg vet ikke hvor utbredt BB er over det ganske land, og jeg vet bare om Steen & Strøm som fører dette i Oslo-området.
Gjest Vampen Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Ser at det er mange som bruker MAC og at de da ikke kunne tenke seg å prøve noe annet. Jeg gikk inn på nettsiden deres og der er det jo en enormt utvalg!! :-) Så jeg håper noen kan komme med noen anbefalinger og tips til hva dere bruker av Mac sine produkter og lignende. Jeg har mørkt hår og brune øyne forresten :-) Jeg bruke rmye annet i tillegg til MAC, men MAC har helt klart gode produkter. Det jeg bruker av MAC er MAC Fic+, blush og diverse øyeprodukter (øyeskygger, paint pots, fluidline++). Det jeg kanskje er mest fornøyd med er den tomme paletten og pro-fargene, slik at man kan lage sin egen palett og fylle på etterhvert som de eventuelt blir tomme.
Quirky Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Fluidline gele-eyeliner er vanvittig god, leppestiftene også- jeg har dem i Myth og Viva Glam V. Blushene derfra er også gode, og leppestiftprimeren bedre enn noen annen jeg har prøvd.
Rosenrød Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er veldig glad i øyenskyggene og leppestifter/ lip glosser. Og så bruker jeg fix+
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Leppestifter, lipglosser, fluidline og paintpots er supre produkter i tillegg til øyeskyggene som de jo er kjent for at er kjempebra. Blushene sitter godt, men jeg synes kanskje ikke de har de fineste fargene. Concealerne er ganske gode. Ansiktsproduktene forøvrig synes jeg ikke noe om, her finnes det mange merker som er mye bedre!
Rexina Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Kostene deres er fantastiske. Har 4 til øyne, og 4 til ansikt, og bruker nesten bare disse (med mindre det er snakk om mineralfoundation, da bruker jeg EM sin flattop). Ellers har de fine øyenskygger, og det er praktisk at du kan fylle opp palettene med dine farger:) De har jo et hav av nyanser!
Gjest Heidie Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er veldig glad i Paint Pot og fluidline, og Fix+
Skylines Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Elsker pigmentene! Venter på Paint Pot og øyeskygge også. Bruker i tillegg Mixing Medium for å mikse sammen pigmentene, så de sitter bedre.
Mischa Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Veldig fornøyd med øyeskyggene fra MAC Har ikke prøvd andre produkter enda, men er flere ting som står på ønskelisten!
Cessa25 Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Nok en Mac- elsker her, men jeg tør derimot ikke å kjøpe på nettet, syns det er mye bedre å bli guidet i butikken Ikke like økonomisk kanskje, men jeg føler ikke jeg har peil nok til å bestille på nettet :gjeiper: Men har forøvrig et problem i frohold til disse pudderkostene de har her, ender hver morgen opp med å stå å plukke bort hår fra kosten etter å ha pudret ansiktet. Kosten røyter for å si det enkelt Noen som har samme problem? Ellers vil jeg anbefale concealeren, den er magisk på trette øyne
Honesty Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Nok en Mac- elsker her, men jeg tør derimot ikke å kjøpe på nettet, syns det er mye bedre å bli guidet i butikken Ikke like økonomisk kanskje, men jeg føler ikke jeg har peil nok til å bestille på nettet :gjeiper: Men har forøvrig et problem i frohold til disse pudderkostene de har her, ender hver morgen opp med å stå å plukke bort hår fra kosten etter å ha pudret ansiktet. Kosten røyter for å si det enkelt Noen som har samme problem? Ellers vil jeg anbefale concealeren, den er magisk på trette øyne Hvilken? MAC har mange concealere; jeg kommer på Studio Finish, Studio Sculpt, Select Cover-Up og Select Moisturecover. Den siste synes jeg er ganske OK. Foundationene derfra er ikke noe for meg, men det er mest pga. manglende fargematch; de fleste fargene er enten veldig gule (NC) eller veldig rosa (NW), og utvalget i nøytrale farger er veldig lite. Leppeproduktene synes jeg tørker ut leppene. Favorittproduktet mitt fra MAC er Cleanse-Off renseolje, som tar alt av øyensminke og som dessuten er lett å skylle bort fra huden. Det jeg personlig liker fra MAC, er noen av kostene, først og fremst de til øyeskygge og -linere. Deretter noen rouger og øyeskygger, samt Fluidlines. Ellers synes jeg kvaliteten varierer voldsomt, men utvalget er jo stort, og prisene humane. Endret 26. februar 2010 av Honesty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå