toneloone Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Meg å kjæresten tenker å reise 14dager til Vietnam! derfor lurer jeg på om det er noen som har vært der før som kan dele gode tips! eks; hvor finner man de billigste billettene, på hvilken tid er det best å reise? hvor finner man billige og bra hotell? hva må man ikkje gå glipp av mens man er der nede? noen ting man må passe på? (: gleder meg til å få svar!
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg finner veldig mye billig på kilroy. Sjekk finn.no også (hvis mulig prøv litt forskjellige datoer, å være fleksibel lønner seg ofte). Ellers et par todos: - Båttur i Halong Bay - Se på kroppen til Ho Chi Minh; Mausoleum i Hanoi - Kjøpe masse skreddersydde klær i Hoian (ta gjerne med bilder av ting du vil ha laget). De er god på å kopiere. - Kite, surfe og bade i Muine (en badeby et par timer utenfor Ho Chi Minh). - Få med dere noen museum/fengsel/huler fra Vietnam krigen (eller som de sier der; den amerikanske krigen) - Spis deili Pho (sjekk ut Pho24) - Spis på en gaterestaurantene - Dra på slangerestaurant og velg din egen slange du vil spise..
gard Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Hei Jeg var i Ho Chi Minh byen (Saigon) med kona ifjor og jeg har laget et reisebrev med bilder og linker: http://gardkarlsen.com/Ho_Chi_Minh_City_Vi...trip_report.htm . Kanskje det kan gi et inntrykk av hva du kan forvente deg v Saigon hvis dere skal innom der :-)
toneloone Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 takk for svar noen som forresten har reist med apollo? de reiser visst til vietnam i vinterstider.. kom med flere tips osv! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå