Gjest Gjest_tvilling_* Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Hva måtte du gjøre for a få tilliten tilbake etterpå?Eller du som ble bedratt,hvordan klarer du å stole på han/hun igjen? takknemlig for gode råd og erfaringer!
Just-A-Girl Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har dessverre vært det Mitt livs tabbe! Han tok meg tilbake etter det skjedde, og i åtte mnd prøvde jeg alt for å få han til å tilgi, glemme og komme oss videre. Dessverre klarte han ikke det, og for 1mnd siden så slo han opp med meg.. Så jeg har dessverre ingen gode råd, enten klarer personen å tilgi noe slikt eller ikke.. I mitt tilfelle klarte han ikke, forståelig nok Aldri angret og kommer aldri til å angre på noe så mye som jeg angret på dette!!!!
Gjest Shelob Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Vært utro selv og opplevd at han var utro mot meg. Han tilga meg med en gang (sa han i alle fall) og det synes jeg var drøyt, trodde dermed han ikke var glad i meg mer. Da han var utro mot meg (med min venninne), hadde jeg sluttet å elske han for lenge siden. Jeg ble rasende og fornærmet, men ikke lei meg eller såret. Bare stoltheten sådan... Vi prøvde å holde sammen 1 år etter det sistnevnte, men da gjorde jeg det slutt. Ikke interessert i han mer. Ikke vet jeg om det var utroskap (begges) som var skylda i at det ble slutt, eller om interessen hadde dabbet av uansett. MEN det kom ikke noe godt ut av utroskap for noen av oss. Og det verste er kanskje at min utroskap var nøye planlagt og tilrettelagt, med løgner og dekkoperasjoner og alt. Jeg tror det fremkalte en kalkulerende og kynisk side ved meg selv som til syvende og sist mest av alt har skadet meg selv. Dette er 5 år siden, jeg var sammen med han i over 10 år. Nå har jeg hatt ny kjæreste i 1,5 år og vil aldri være utro mer. Da må jeg heller gjøre det slutt. Først og fremst for å unngå å skade meg selv og ødelegge for meg selv.
fink Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hva måtte du gjøre for a få tilliten tilbake etterpå?Eller du som ble bedratt,hvordan klarer du å stole på han/hun igjen? takknemlig for gode råd og erfaringer! Jeg var utro med en kjæreste jeg hadde en gang. Det var slutten for forholdet vårt, ikke fordi han slo opp, men fordi jeg for lengst hadde mistet følelsene for ham, og var forelsket i denne nye fyren. Han ville fortsette forholdet, så han hadde nok kunne tilgitt. Kanskje jeg også kunne fått tilbake tilliten hans, men det hadde vært verre med min egen selvtillit. Sliter enda med å godta at jeg har bedratt noen på det viset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå