Gjest slankeguri Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er 168 cm og veier 65 kg, ønsker å komme meg ned på rundt 55 kg. I det siste har det blitt svært lite trening og mye og unødvendig fyfy-mat. Skal skjerpe meg i matveien fra og med i morgen, og komme i gang med trening igjen på mandag. Er vant med å telle kalorier fra tidligere, så kommer til å ligge på et lite kaloriunderskudd. Er medlem på treningssenter, så kommer til å variere mellom spinning, tredemølle og step. Skal også få inn 2 styrkeøkter i uka. Og nei, jeg forventer ikke å orke alt på en gang, men trente mye for et års tid siden, og vet jeg kan klare det igjen etterhvert Dessuten rir jeg ca 4-5 ganger i uka nå. Men hvis jeg følger dette, hvor lang tid tror dere det vil ta før kan kan forvente å se litt resultater? Fortell gjerne om egne erfaringer, jeg spør for å få enda mer motivasjon
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Det er jo veldig individuelt. Men etter første dag vil man gjerne føle seg bedre, etter en måned så kanskje ser man litt forandringer på kroppen også. Strammere, penere hud o.l. Det er en stigeprosess, du klarter deg oppover og blir bedre.
Chanel.No5 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Enig med innlegg over, der er helt inviduelt og umulig for noen å si/vite. Men med omlegging av kosthold og økt aktivitet gir resultater! Husk bare at selv om du spiser sunt og næringsrikt så er det fremdeles energi inn vs. energi ut som teller! Ikke bli for opphengt i å telle kalorier, det å vite ca holder.
Gjest Huffsa Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Enig med de over. For noen kan det ta en mnd for å se resultater på vekten og kroppen. Men jeg f.eks kan bare spise sunt i en uke så går jeg ned 3kg, får flatere mage og holder meg der så lenge jeg ikke spiser godteri og potetgull hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå