Gå til innhold

lite spørsmål anngående følsomheten på kvinners klitros

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at stimuli skal være LITT deilig for dere, MÅ dere være opphisset og ha seksuelle tanker?

Har fått inntrykk av klitten til dere kvinner er ekstremt følsom og at dere får en deilig følelse ved stimul av denne, selv om dere ikke er så opphisset fra føra/ eller tenker seksuelle tanker?

For oss menn, så er det jo ikke direkte deilig å nappen, uten å ha seksuelle tanker?

Er kanskje litt rart spørsmål dette her,men virker som at dere kvinner kan få så sykt sterke orgasmer og at dere nyter(stønning) stimul veldig, også før orgasme?

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men selv om jeg ikke er opphisset eller har noen seksuelle tanker er det godt å "gni der nede", det gir en god følelse i hele underlivet. Men da er det veldig, veldig viktig at klitoris ikke røres direkte (det er vondt), men at man bruker hele hånden og masserer hele underlivet. Gjerne rolig, men med et fast trykk.

(For min del er selve klitoris svært sensitiv. Ikke rør den uten at det er ordentlig vått, ikke vær for hardhendt og for guds skyld ikke rør den rett etter at jeg har kommet - alt er rett og slett vondt.)

Når det gjelder ditt andre spørsmål, så er svaret ja og ja for min del. Ved riktig stimulering kan jeg oppleve en orgasmefølelse i flere minutter før den endelige utløsningen, og da sier det seg selv at jeg nyter det noe voldsomt og stønner mye ;) Når dette skjer så er gjerne selve orgasmen også mye mer intens, siden det har bygget seg opp over lang tid. Men også "vanlige" orgasmer kan være veldig kraftige og kjennes i hele kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...