Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gode hudpleieprodukter til en overkommelig pris?

Jeg er 33 år og har panikk for linjene/rynkene som begynner å vise seg...:-/ For tiden bruker jeg rens, ansiktsvann og dagkrem fra Sensai Kanebo, og er fornøyd med disse, men skulle så gjerne hatt et rimelig men bra serum for å ha under, en rimelig men bra øyekrem, og en rimelig men bra nattkrem - gjerne fuktighetsmaske også. Er det noen engler der ute som kan gi meg noen anbefalinger?? Bruker også både ansikts- og kropsskrubben til Dead Sea Spa Magik, og dagkremen i samme merke - som jeg av og til blander med dagkremen fra Kanebo for å "spare" litt på sistnevnte pga prisen...

Jeg vet at FUKTIGHET er tingen for meg nå, men økonomien min er ikke på topp for tiden så jeg er avhengig av at prisen er overkommelig MEN at produktene er gode!

Har tidligere brukt både Dermalogica, Matis, Decleor og andre dyre merker, og har vært fornøyd med dem, men det MÅ da finnes gode merker til greie priser også??

Tips mottas med STOR takk<3 Og hva mener du/dere forøvrig om de ovennevnte produktene som Kanebo og Dead Sea Spa Magik??

Har i tillegg lest at ansiktskremer med ANTIOKSIDANTER er alfa omega.. Vet du/dere om noen som inneholder dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler du noe på nett? Du får det meste til 1/3 av norsk butikkpris fra utlandet. :)

Jan Marini er foresten en kløpper på eldrende hud, kanskje du kan titte litt på hennes produkter.

Gjest navnelapp
Skrevet

Boots har eit serum "intense" som er for litt vaksnare hud. Det har eg brukt, og syns det er veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...