Gjest Muppi Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Vi ønsker en kvinnelig pianist som kan spille og synge i kirken. Hvor kan jeg henvende meg da?
Snurre Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Vi ønsker en kvinnelig pianist som kan spille og synge i kirken. Hvor kan jeg henvende meg da? Det gjør jeg også, venter spent på svar (oslo, Akershusområdet) :o :o :o
smile Skrevet 8. september 2003 #4 Skrevet 8. september 2003 Ring Musikk konservatoriet..... Det var det første som slo meg også.
Gjest Muppi Skrevet 8. september 2003 #5 Skrevet 8. september 2003 når jeg søker på musikk konservatoriet på opplysningen kommer det ikke opp noe nummer. Har noen nummeret hit?
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 søk på musikkhøgskolen kanskje...
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Det heter ikke musikk konservatoriet, det heter musikkonservatoriet. Orddeling er helt grusomt :cry: Ellers er vel konservatoriet muligens administrativt under høgskolen i oslo, mulig det er veien å gå for å finne nummeret...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå