Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det finnes to typer menn her i verden - de som tror at alt en kvinne gjør er en invitasjon til dem, og de som ikke oppfatter noen signaler overhodet.

Fra http://www.nettavisen.no/tjenester/article2840020.ece

Selv tilhører jeg sistnevnte kategori. :glare:

Jeg har lest omtrent de samme punktene i diverse tidsskrifter tidligere, men enten så har aldri noen kvinner lagt an på meg, eller så har jeg aldri merket noe til det. Det er ett unntak, det var en gang ei som var mye mer tydelig enn disse punktene i Nettavisen, hun var både svært pen og hyggelig, men det sa bare ikke klikk fra min side.

Jenter/kvinner: Er det virkelig sånn som artikkelen innleder med, at enten så tolker menn alt som et hint eller så tar de ikke hint i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Jeg veit virkelig ikke...

Jeg sender de fleste tengene til de jeg er ineteressert i, men det virker virkelig som om de ikke oppfatter det. De tar i hvert fall ikke kontakt. Jeg har aldri møtt en gutt som har tatt kontakt etter jeg har prøvd å flørte. De gangene de var pågående var det gutten som tak hele iniativet. Men jeg veit ikke, jeg er sjernert og ikke så flinkt til å gi tegn.

Selv er jeg ikke flinkt il å tolke gutter heller. JEg trodde en gutt likte meg kjempegodt og jeg likte ham, så jeg tok mot til meg og sa at han kunne be meg ut på kaffet når som helst. Han bare smilte og snakket mye mindre med meg siden det. :sjenert: . Så har det vært gutter som jeg i ettertid har blitt fortalt var forelsket i meg, men jeg forsto det veirkelig ikke (selv om det er soleklart i ettertid).

Det er veldig lett å dele menneskeheten opp i to grupper. I dette tilfellet: de som overtolker og de som undertolker (heter det det?). Det er jo på noen måter riktig, men verden er nok ikke så svart/hvitt, mer gråtoner tror jeg. Men virkelig jeg veit ikke. Beklager for at jeg belemrer deg med et surrete svar :gjeiper:

Hilsen en jente på 20 år :)

Skrevet

Slike lister er helt på trynet, og virker mest som ønsketenkning fra kåte mannfolk.

Skrevet

Ja, jeg har vært borti begge typer. Jeg kan også se på avstand hvorvidt ei jente er interessert eller ikke i en fyr hun står og prater med, mens gutter ikke ser det i det hele tatt. Det er nok enklest å tolke sitt eget kjønn, uansett. Det er ikke lett for oss jenter å tolke gutter heller. :)

Skrevet

Artiklen i seg selv er jo bare tull, men den første setningen stemmer etter mitt inntrykk ihvertfall. Og TS, vær glad du er i gruppe to, mannfolka i gruppe er irriterende, og det er alt for mange av dem! Går ikke an å være hyggelig mot noen av motsatt kjønn uten at de tror du skal være med de hjem å pule omtrent...

Skrevet

Det som kanskje er mer interessant (iallefall for oss kvinner) er hva menn gjør når de flirter.. Hvordan oppdage at en mann er interessert? (foruten det mest åpenbare - invitere på date)

Skrevet

Jeg er kvinne, 28, har hatt flere langvarige forhold som startet etter initiativ fra meg - og har aldri opplevd at en gutt har prøvd å flørte med meg... Iallefall har jeg aldri skjønt at en har prøvd. Så det går nok begge veier.

Skrevet

Mange av de tegnene kan jeg gi uten å være det minste interessert. Jeg smiler fordi jeg ønsker å være hyggelig.

Jeg spør etter veien og andre ting fordi jeg ikke vet hvor jeg skal el.

Måten jeg kler meg på sier ingenting om hva jeg tenker om mennene rundt meg.

Nå er jeg veldig lykkelig gift, men før jeg traff mannen min stemte dette heller ikke.

Skrevet

Teiteste lista jeg har sett i mitt liv og går noe menn på den der så driter de seg lodrett ut!

Skrevet
Slike lister er helt på trynet, og virker mest som ønsketenkning fra kåte mannfolk.

Enig.

Jeg både smiler og tvinner håret og spør om hjelp uten at det er ment som flørting. Hvis jeg flørter så vet menn det veldig godt, jeg kan være direkte om jeg må.

Men min erfaring er at det bare finnes en type menn, de som flørter enda heftigere med deg når du flørter med dem :fnise:

Skrevet

Så godt stemte de ti tegnene for meg:

1. Et smil: Jeg smiler uavhengig av hvilke folk jeg har rundt meg.

2. Hun tvinner håret: Jeg tvinner håret når jeg er litt nervøs, kjeder meg eller tenker mye.

3. En uknappet knapp: Noen ganger synes jeg det er ok at øverste knapp er ukneppet. Jeg knepper da ikke igjen samme om det er en gammel nabokone eller en kjekkas som bemerker det.

4. Et rop om hjelp: Jeg spør om hjelp når jeg trenger hjelp. Men også av og til for å få kontakt.

5. Ord med dobbel betydning: Hvis jeg noengang bruker ord med en erotisk undertone, så kødder jeg, ellers så er jeg interessert i mannen jeg snakker med.

6. «Happy feet»: Jeg sitter av og til meg føttene rettet mot folk jeg ikke liker. Helt tilfeldig.

7. Nervøsitet: Kan bety både det ene og det andre. Selv om jeg ser den jeg snakker med i øynene..

8. Nærhet: Vil jeg være veldig nær noen, er det sannsynlig at jeg er interessert ja.

9. Livlig selskap: Jeg får ikke til å virke kjempeinteressert i noe uinteressant. Selv om jeg er interessert i kjekkasen som forteller.

10. Ingen hemninger: Noen åpner jeg meg lettere for enn andre. Ikke dermed sagt at jeg "er ute etter noe mer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...