Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei! Jeg poster her, selv om jeg også spurte om noe av det på "singelliv" også (men fikk ikke svar). JEg er forelsket i en gutt i klassen. Vi har snakket sånn halvmye og er ikke akkurat venner :/ De siste tre dagene har vi gått helt samtidig (og dermed gått sammen ut og prata mens vi gikk gjennom gangene). Vi er gasnke mange i klassen og de siste to timene er sånn arbeidstimer, hvor vi arbeider i vårt eget tempo og kan gå når vi vil. Så det er ikke så ofte jeg går ut sammen med noen. JEg har aldri gått ut sammen ham før, men nå tre ganger på rad! Og jeg prøver ikke, det er tilfeldig. Eller? Gjør jeg meg klar når jeg hører ham pakke sammen (underbevisst) eller? Kan det hende han liker å gå ut sammen med meg? Eller bare tilfeldig?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Du får begynne og pakke sammen først og se om det er da han også begynner å pakke sammen. Så kan du si en dag: Følger du etter meg, eller? og smile. Du kan jo foreslå å finne på noe sammen en dag. Hvis han f.eks. liker å spille Xbox kan du spørre om å få prøve. Hvis han liker deg kan det hende at han rødmer litt når han ser på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå