Gå til innhold

Må man ha en gutteaktig kropp før man har sex med noen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, de fleste menn foretrekker andre menn. Hvorfor? Fordi menn er bedre enn kvinner i alt. :) Det eneste kvinner duger til er å vaske dassen, lage mat og presse ut unger.

Vi fortrekker menn som kamerater, som kollegaer, som overordnede, som statsledere - og som sexpartnere. Derfor bør alle ekle, blubbete kjerringer slanke vekk de feite kvinnelige formene sine, slik at de oppnår den ideelle prepubertale, magre guttekroppfasongen. Da, og først da, kan dere forvente at vi digger dere nok til å kjøre kuken i ræva på dere. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25 år gammel (jente) og fremdeles jomfru, og jeg tror noe av grunnen kan skyldes komplekser pga kroppen min. Saken er den at jeg har former. Overalt så ser jeg syltynne damer med relativt små bryster og supersmale hofter, spesielt i reklamer og blader. Føler at jeg ikke tør å ha sex før jeg har "skjært vekk" noe av den myke kroppen min, selv om jeg ikke er overvektig. Jeg har relativt store pupper også (d-cup) og jeg føler vel at de fleste menn synes det er småekkelt med større bryster. Noen tips?

Det er ikke utseendet ditt som er hinderet, men kompleksene.

Tror ikke på at du selv tror gutter foretrekker jenter med gutteaktige kropper, du er bare ute etter bekreftelse. Det å snakke negativt om seg selv for å fiske etter etter positiv bekreftelse er vel en litt typisk (irriterende) jenteting. Men når du er 25 er du gammel nok til å slutte med det..

Jeg kan ikke si at jeg ser alle disse jentene med små pupper og supersmale hofter overalt, tror du ser dem fordi du leter etter dem. Selv blir jeg alltid glad når jeg ser ei med små pupper i feks en film (blir så glad for at noen har slått gjennom uten å gi etter for silikon-presset).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Ja, de fleste menn foretrekker andre menn. Hvorfor? Fordi menn er bedre enn kvinner i alt. :) Det eneste kvinner duger til er å vaske dassen, lage mat og presse ut unger.

Vi fortrekker menn som kamerater, som kollegaer, som overordnede, som statsledere - og som sexpartnere. Derfor bør alle ekle, blubbete kjerringer slanke vekk de feite kvinnelige formene sine, slik at de oppnår den ideelle prepubertale, magre guttekroppfasongen. Da, og først da, kan dere forvente at vi digger dere nok til å kjøre kuken i ræva på dere. :Nikke:

Alltid det samme.

Ser man en jente med ekstra nusselig nese, kan man ikke tørre å si det til henne. Sier man at nesen er fin, tror hun alltid det MOTSATTE.

Elsker høye og lave damer. Syltynne og litt mer lubne.

Lyst hår eller svart eller midt i mellom.

Det er de små detaljene som gjør at enkelte bare en så mye finere enn andre. Det kan være den litt skjeve fortanna. Fregnene. Føflekken. Se på alle stjernene, i kassa på REMA finner du mange som er mye finere, bare ikke oppdaget ennå.

Slutt med PepsiMax, blå neglelakk, og tatoveringer, det avtenner meg noe forferdelig. Men er du deilig nok, kan tilogmed det godtas.

Ha en fotreffelig helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid det samme.

Ser man en jente med ekstra nusselig nese, kan man ikke tørre å si det til henne. Sier man at nesen er fin, tror hun alltid det MOTSATTE.

Det er de små detaljene som gjør at enkelte bare en så mye finere enn andre. Det kan være den litt skjeve fortanna. Fregnene. Føflekken. Se på alle stjernene, i kassa på REMA finner du mange som er mye finere, bare ikke oppdaget ennå.

Slutt med PepsiMax, blå neglelakk, og tatoveringer, det avtenner meg noe forferdelig. Men er du deilig nok, kan tilogmed det godtas.

Ha en fotreffelig helg

Orakelet har talt.

Overlat nå da fortolkningen til presteskapet. Slik lyder budet:

Alle damer er deilige, bare de ikke drikker feil type brus. Fregner og føflekker gjør damer ekstra deilige, men utover dette er alle damer like pulbare, for de har jo alle vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid det samme.

Ha en fotreffelig helg

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det virker som om det supermodeller som gjelder. Jeg vet at former er ut, men jeg vil jo egentlig heller ikke endre på kroppen min - selv om den er for kvinnelig for menn flest.

Siden du henter alle dine fakta om kvinnekroppen og hva menn flest faller for, fra kvinneblader og andre medier beregnet på å selge ting til kvinner, så er det supermodeller som gjelder ja!

Du VET at former er ut?? hmm.. jeg synes jeg ser formfulle kvinner med partnere både her og der jeg, og forfulle jenter med beundrere, men så er ikke jeg noe kvinneblad da, og ikke lever jeg i noe kvinneblad heller. Ute i den verdenen der menn er menn og ikke moteskapere, så passer ikke ditt syn på virkeligheten slik jeg ser det.

Former blir sett på som kvinnelig og uperfekt. Det er de virkelig tynne jentene som er perfekte. Hvordan skal man da klare å slippe seg løs og være intim med noen?!

Former er kvinnelig ja!!!! Der sa du det!

Og det finnes utrolig mange menn som liker kvinner og som synes kvinnekroppen er suveren! Jeg vil faktisk tørre påstå at det finnes flere menn som tenner p kvinnekropper, en det finnes menn som tenner på mannskropper!

I den virkelige verden, men igjen, lever du i ett kvinneblad, så skjønner jeg at verden ser annerledes ut. ;)

Nemlig. Det er vanligere å like skinny babes med mikrobryster enn damer med ordentlige former. Homofile designere og heterofile menn har samme smak, rett og slett.

Tull, rett og slett.

Få nesa ut av kvinneblader og reklame rettet mot kvinner, og kom deg ut i den virkelige verden der menn er menn og liker kvinner. Kvinner er så mangt forøvrig, du har dem både tynne, vanlige, kraftige og et utall variasjoner imellom. Og menn som faller for dem, alle disse variasjonene.

Ja, du har menn som liker skinny babes med mikrobryster, også har du menn som liker skinny babes med megabryster, menn som liker rumper og ikke er opptatt av størrelsen på brystene, og menn som liker kvinner litt store.

Menn, på lik linje med kvinner, har forskjellig smak, og kvinnelig har vel aldri vært synonymt med uperfekt, verken for menn eller kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men kjære TS, hvis du synes du er flott selv, så vis det! Opp med haka og frem med selvtilliten, så skal du se at det skjer mye rart med menn der ute ;)

Jeg har store pupper, brede hofter og stor rumpe, og er stikk motsatt av en catwalk-modell. Jeg velsigner den dagen jeg bestemte meg for å blåse i hva alle andre mener, være fornøyd med meg selv, og vise verden at jeg er god nok.

Når det gjelder sex? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om kroppsdeler rister og disser, jeg mister alle hemninger og lever i øyeblikket. Jeg nyter mannen min, jeg viser at jeg nyter det, og det tenner han noe voldsomt. Så nei, man trenger ikke en gutteaktig kropp for å ha sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Forferdelig mange damer som tenker seg stygge. Det er synd!

Ingenting er så tiltrekkande som ei smilande blid dame med herlig energi og utstråling. Og det er det jaggu lite av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...