Gjest TS Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er rigtig forum å poste dette, men tar sjansen... Jeg har altså bursdag snart og vil gjerne feire den. Men jeg har ikke så mange venner jeg kan tenke meg å invitere. Jeg har sant nok facebooken full av "venner" men jeg vet ikke om det er mange av dem jeg vil invitere. De jeg vil helst ha med kan man telle med hånda, hva med hvis da havlparten ikke dukker opp fordi det ikke passet? Jeg husker forrige bursdagen min var det bare en 1/4 som kom av de inviterte og jeg ble lei meg! Nå vurderer jeg å ikke feire den i det hele tatt! Fordi jeg er redd at de ikke kommer!
Gjest Gjest_mien_* Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er rigtig forum å poste dette, men tar sjansen... Jeg har altså bursdag snart og vil gjerne feire den. Men jeg har ikke så mange venner jeg kan tenke meg å invitere. Jeg har sant nok facebooken full av "venner" men jeg vet ikke om det er mange av dem jeg vil invitere. De jeg vil helst ha med kan man telle med hånda, hva med hvis da havlparten ikke dukker opp fordi det ikke passet? Jeg husker forrige bursdagen min var det bare en 1/4 som kom av de inviterte og jeg ble lei meg! Nå vurderer jeg å ikke feire den i det hele tatt! Fordi jeg er redd at de ikke kommer! Hm..... hvor gammel blir du? På min bursdag (hvis jeg har kjæreste, feirer jeg med han) Hvis jeg er singel, - så ville jeg ha gått ut med nærme gode venner, som betyr mye for meg. Det kan være fra 1-5 personer. Bedre enn overfladiske venner, - de glemmer deg etterpå. Dere kan ha en koselig filmkveld, - du kan lage middag og servere? Bake en god kake? Tenne på te-lys og kle i pysj og kose alle sammen under pleddet, - ler og skravler med godtis! Eller dere kan gå ut og spise + kino? Eller finne en kafe, spise kake og skravle? Eller mini vorspiell, - kle dere pent, - så gå på byn. Jeg liker best nærme og få venner, - som man har det koselig sammen enn for mange overfladiske og uekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå