Gjest marit-a Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Er det flere enn meg som har merket at noe har skjedd med sjokoladen i twistposene? Åpnet en ny pose i helga, den med de tre nye sortene. Måtte bare spytte ut mine gode gamle yndlingsbiter som nøtte og nougat (den med hasselnøttbiter). De smakte helt forferdelig søtt og litt kunstig. Fant frem en gammel pose, uten de nye bitene, for å sammenlikne. Og tror du ikke den sjokoladen var mørkere enn i den nye posen når jeg sammenliknet sort mot sort! Blir så irritert over hvordan Kraft stadig prøver å jukse oss. Vet at prisen på kakaomasse har økt, men likevel! dette er ikke første gang Kraft tuller med Freia-sjokoladen. Husker de fikk pepper for ei tid siden fordi de byttet ut en ingrediens i melkesjokoladen, tror det var noe med melkepulveret, fordi dette var billigere. Men tror det endte med at de måtte bytte tilbake til den opprinnelige oppskriften. Men nå er det slutt med å kjøpe twist for min del, og Kraft sin sjokolade i det hele tatt!!! irritert og skuffet marit-a som er glad i sjokolade
jordbær Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Daakals. Nei du. JEg tror dette har noe med at Freia ikke er Freia lengre. Kraftfood har kjøpt opp freia, og sjokoladen blir ofte produsert i sverige. Mao. Endring i oppskriften. Billigere sjokolade for dem. Slik er det også med kong olav-konfekten :evil: Den er ikke noe god lengre. Heller ikke dessert-sjokoladen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå