Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Skal gifte meg til sommeren og har selvsagt lyst til å se smashing ut på den store dagen. Vanligvis bruker jeg mineralsminke fra Everyday Minerals i Matte-formula, men syns ikke denne dekker nok eller holder lenge nok, og jeg reagerer på Intensive-formulaen deres. Har sett på litt forskjellige foundations fra typiske parfymeri-merker, men finner ingen som er lyse nok. Så, mine kriterier er: - Lys nok (Jeg er NW15-20 i MAC) - Dekker godt uten å være unaturlig (skal dekke røde kvisearr og helst noen litt dypere arr i kinnene, så den må ikke fremheve disse) - Må funke til en acne-prone hudtype - Må kunne fotograferes - Varer lenge Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg giftet meg i 34 varmegrader og ble sminket av en profesjonell på salong. Sminken var like fin da jeg da jeg gikk til sengs, (eller fram til kveldsstellet på badet). Like viktig som riktig fondation, er et bra underlag. Jeg hadde spurt i salong om hvordan og hvilke produkter hvis du skal legge sminken selv den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå