Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 hadde en ONS i helga og en gang i løpet av akten så prøver han å stikke en finger (hans finger) i munnen min.. jeg skjønte ikke helt hvorfor men snudde meg bare bort så han prøvde ikke mer da. men hva er greia med det egentlig? er det bare helt sært? har hatt sex med flere gutter men har aldri opplevd det..
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Min sambo älskar när jag suger på hans finger. Det behöver inte nödvändigtvis leda till att jag suger av honom, men han blir jättetänd på det.
Gjest Gjest_donna_* Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 veldig symbolsk Tror ikke han sier nei til oral akkurat!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Kjempekryptisk, asså. Jeg har også hatt sex med flere gutter, og opplevd det mange ganger. Kjæresten min nå gjør det hele tiden.. synes ikke det er så sært, prøv å suge på din egen finger. Det er ganske deilig. Ikke noe jeg tenner spesielt på selv, men jeg tror nok kanskje menn har det litt annerledes siden de får andre orale assosiasjoner. Kjæresten sier at det rykker i pikken hans når jeg gjør det, hehe. Han liker også å putte fingrene i munnen min imens vi har sex og det går litt vilt for seg, eller etter han har hatt dem i musa mi sånn at jeg kan smake på meg selv. Om han får sperm på fingrene så går de garantert rett i munnen min med en gang! Det er nok ikke så uvanlig, og uansett heller ikke så sykt at man snur seg bort?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 kjæresten min gjør det stadig vekk, får han til å tenke på oralsex noen ganger bruker han det som et hint til meg også . hehe gjør ikke meg noe, merker at han blir enda mer ivrig i det han holder på med om jeg tar firngeren i munnen og leker litt .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå