Gjest yojo Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hvor i all verden er det mulig å kjøpe lift gardiner, som har litt utvalg? Kid, Hemtex o.l har bare hvite og beige som regel. Leter på nettet men finner jo ingenting Håper noen har noen tips!
Lola89 Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Jeg kjøpte mine på Aalhens.. Ikke masse utvalg der heller, men litt
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Jeg kjøpte mine på Aalhens.. Ikke masse utvalg der heller, men litt Får ta meg en tur dit å se da
Gjest Marlo Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Lurer på det samme, spesiellt siden jeg har litt spesielle vinduer. Noen nettsider hadde vært fint, da jeg ikke har mulighet til å røre meg så mye rundt
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Lurer på det samme, spesiellt siden jeg har litt spesielle vinduer. Noen nettsider hadde vært fint, da jeg ikke har mulighet til å røre meg så mye rundt Følger på den....
lillesky Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Jeg trenger en liten liftgardin som er mindre enn 80 i bredden, det er vanskelig å få... Noen tips?
Gjest yojo Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg trenger en liten liftgardin som er mindre enn 80 i bredden, det er vanskelig å få... Noen tips? Har ikke Ikea? Men de er jo bare i hvite da.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå