Gå til innhold

"ny" brudekjoleside

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er nå gift jeg da, men må jo se litt likevell....hehe... :oops:

Råbillige kjoler da, men var det ikke litt vel mye tyll og marengsstil... :-?

Skrevet

eh...fant vel ikke helt drømmekjolen her, men utrolig billige var de.

Nesten så man lurer på hva som er bakdelen med å handle der.

Skrevet
Mangler du kjole???

Ta en titt her

Nei, men jeg mangler slør, og siden du er dektektiven av oss som klarer å finne ut alt, ønsker jeg å spørre deg om hjelp. Vet du om noen norske sider som selger brudeslør som er lange, slanke med diamantdryss, må være helt hvit siden kjolen min er hvit.

Håper du har noen gode råd :D :D :D

Skrevet

Det lureste og enkleste du gjør da er å finne et slikt slør uten diamanter, fex her.

Klikk på hårpynt til høyre, og så på slør....

Så tar du deg en tur på Panduro, striestua eller en annen hobbybutikk, kjøper deg en boks med diamanter til tredve kroner og en bitteliten flaske med super lim......

Det skal jeg gjøre........

Skrevet
Det lureste og enkleste du gjør da er å finne et slikt slør uten diamanter, fex her.

Klikk på hårpynt til høyre, og så på slør....

Så tar du deg en tur på Panduro, striestua eller en annen hobbybutikk, kjøper deg en boks med diamanter til tredve kroner og en bitteliten flaske med super lim......

Det skal jeg gjøre........

Tusen tusen takk :D

• 2 uker senere...
Gjest JULIBRUD-04
Skrevet

Jeg er ikke noen slem person, men jeg hadde nok strevd med og holde meg alvorlig hvis noen kom inn kirkegulvet iført modell nr 3264... :hoho:

Gjest JULIBRUD-04
Skrevet

Alle har selvfølgelig ikke samme smak, men det er utrolig hva noen er villige og ha på seg på bryllupsdagen! Dama til fetteren min så ut som en marshmallows klump! Fy så slem jeg er, men hun var så visst ikke yndig og pen på sin dag.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...