Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at fyren er 20 år, altså fire år eldre enn meg. Vi har kjent hverandre i omtrent 1 år, og har hatt et slags forhold, uten å møtes en eneste gang. Vi har et veldig sterkt bånd til hverandre, problemet er bare at han aldri ringer!

Det er sånn at jeg er alltid den som må ta intiativet til noe, som i vårt tilfelle aldri er mer enn å ringe han. Ikke engang om jeg dropper å ringe på 10 måneder, tar han opp kontakten. Så plutselig om jeg ringer en gang etter laaaaang tid, snakker han med meg som om jeg er noe sykt verdifullt. Han kan si "snakkes vi imorgen?" så gjør vi ikke det med mindre jeg ringer. Jeg forstår at han er student og har dårlig økonomi, men ærlig talt.

Jeg tenker spesielt på rykte mitt, og har villet kutte kontakten før, da ble han sykt opprørt osv. jeg tenker liksom, jente som løper etter 4 år eldre gutt uten at han gjør noe ser ikke bra ut i noens øyne, spesielt ikke brødrene hans og familien hans sine.

hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i å ringe ham mer ??

Skrevet

gutter er gutter, sånn er min og. Da vi møtes, og har oss et par ganger og drar igjen, er han ivrig med telefonen. Etter et par uker så er det like dødt igjen. Han har fortalt meg at han er dårlig på telefonen, det er jeg og, men jeg skulle likt å høre fra ham mer en en gang i måneden.

Skrevet

Sorry å må si det, men, He's just not that into you! Finn deg heller en fyr som gidder å ringe deg også :)

Skrevet
Sorry å må si det, men, He's just not that into you! Finn deg heller en fyr som gidder å ringe deg også :)

nettopp! Ikke selg deg selv for mindre enn du er verdt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...