Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har tørr, fuktfattig og sensitiv hud. Huden blir kjempetørr i løpet av dagen. Jeg trenger derfor en fuktspray jeg kan bruke flere ganger om dagen. Nå bruker jeg produkter fra Decleor og md formulations. Noen som kan anbefale en fuktpray som virker?
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har tørr, fuktfattig og sensitiv hud. Huden blir kjempetørr i løpet av dagen. Jeg trenger derfor en fuktspray jeg kan bruke flere ganger om dagen. Nå bruker jeg produkter fra Decleor og md formulations. Noen som kan anbefale en fuktpray som virker? Ja, apotekets Avene synes jeg har vært bra
Gjest Gjest_Eline_* Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg liker veldig godt Pom mist fra Jane Iredal. Gir masse fukt og lukter sikkelig godt
IdaKat Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg sliter også med at huden blir ganske tørr i løpet av dagen. Dere som har foreslått de merkene over, har dere samme problemet? Eller har dere en litt mer normal hud? Lurer altså på om de merkene gir nok fukt for oss som blir veldig tørre iløpet av dagen. Har prøvd en fra decleor, men den ga meg egentlig ikke nok fukt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Dermalogica sin er veldig god til å gi fukt.
Rosebud Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Jeg liker denne fra MD Formulations: http://bareescentuals.com/Moisture%20Defense%20Antioxidant%20Spray/37389,default,pd.html?start=5&cgid=BE_MOISTURIZE Den gir passe med fukt til min kombinerte hud, med tørre kinn og fet t-sone i alle fall Ellers liker jeg Avene sin kildevannsspray på aerosol-flaske til å friske opp og sette sminken, men den gir ikke noe særlig fukt, bare en litt frisk følelse.
~Maja~ Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Dermalogica sin er veldig god til å gi fukt. Jepp, den bruker jeg også. Multi-active toner heter den. Jeg har veldig fuktfattig hud (om den er sensitiv vet jeg ikke) og dette er den eneste som har fått huden min til å ikke bli tørr i løpet av en dag. Jeg bruker den sammen med Dermalogica Skin Smoothing Cream. Altså, jeg sprayer først og smører inn kremen rett etterpå. Anbefaler å kjøpe en prøvepakke først, så slipper du å legge ut mangemange penger dersom det skulle slå feil.
Sni Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Hei. Jeg bestilte nå nettopp Sprayen fra MD Formulations... Den koster bare 184,- på strawberrynet.com ... For håpe at den er bra...
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Pom mist fra jane Iredale skal faktisk være en av de mest fuktrike sprayene. Ville prøvd den om ikke MD er nok for huden din.
Kløftfrid Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Jepp, den bruker jeg også. Multi-active toner heter den. Jeg har veldig fuktfattig hud (om den er sensitiv vet jeg ikke) og dette er den eneste som har fått huden min til å ikke bli tørr i løpet av en dag. Denne er eg også nøgd med!
All about beauty Skrevet 17. april 2010 #13 Skrevet 17. april 2010 glo minerals sin! Den er kjempegod Helt enig! den beste jeg har prøvd til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå