Gjest TS Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 jeg har lenge hatt kjærlighetssorg over "eksen", men nå har jeg endelig latt meg interessere litt av en annen, en jeg har et fag på universitetet med. hadde såvidt snakket med han, men ikke noe mer. så skjedde det dumme: jeg var full, møtte han ute, dansa litt, klina og tok han med hjem. snakka ikke så mye dagen etter heller, ble litt rart.. jeg blir så irritert på meg selv, for jeg ville jo starte på "riktig" måte for en gangs skyld. dvs bli kjent og gå på date eller noe. jeg har ikke mye erfaring med gutter, og kan vel si at samtlige jeg har hatt sex med har starta på fylla. med en av de endte det opp i et friends-with-benefits-forhold, og en annen et ganske udefinert av-og-på forhold. jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal bli mer enn venner med gutter uten at det starter med sex. hjelp? og det jeg lurer aller mest på er: er det mulig å snu det rundt nå? gå tilbake til step 1, vise at jeg er interessert og bli kjent med han og sånn? vet ikke hvordan jeg skal gå frem.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Er ikke det i seneste laget? Kan jo ikke snu på noe som har skjedd. Nei du får finne atter en ny og gjøre et nytt forsøk. Lykke til!
Gjest Gunner Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Synes ikke du trenger å føle noe stort ansvar for det som har skjedd ovenfor han. Han var jo med han også. Så lenge deres tiltrekning er gjensidig så er det vel ingen grunn til å la dette bli rart? Hvorfor ikke sende han en melding å invitere han med på noe dere begge synes kan være koselig og se hva som skjer.
Gjest Zienna Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Vel, du har allerede hatt sex med fyren, og dermed har du ikke noe å tape på å bli avvist, slik jeg ser det. Vil han ikke ha deg, så vil han ikke ha deg. En del gutter ser på ONS som nettopp ONS, men det finnes også de som ikke gjør det. To av mine venninner er i dag i forhold som begynte som "friends with benefits." Send en sms, inviter ham på middag, eller spør ham etter en forelesning. Men gjør det fordi du vil, ikke fordi du føler at du må. Altså, det bør være en viss betatthet/forelskelse der.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg ville nok vegret meg litt for å ta initiativ med en gang. Det er jo bare å la det være opp til han. Ihvertfall har jeg opplevd at når jeg har tatt det rolig og ikke tenkt så mye på det etter one night standen, så tar gutten plutselig kontakt...
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Hmm, høres litt skummelt ut. Siden dere ikke var spesielt kjent før ONS så prøv å gjør deg interessant Dere møtes jo i forelesning så du har muligheten. Vær selvsikker, morsom å ha litt oppmerksomhet mot han slik at han får mulighet til å komme til deg. (ikke prøv for hardt og ikke send melding) Det er ingen hemmelighet hva menn synes om kvinner etter ONS uten å ha blitt kjent med de først. Så nå er det bare å spille med riktige kort Jeg hadde ONS med samboer før jeg ble sammen med han. Jeg kjente jo han fra før av men det var ingenting romantisk mellom oss før den natten. Alt er mulig ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå