Gå til innhold

Undertøy og sex

Gjest hamar

Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange her gir tips om at man bør overraske kjæresten med sexy undertøy osv for å sprite opp sexlivet.

Sambo og jeg kunne nok trengt litt "vitaminer" i så henseende, og jeg hadde tenkt å f eks kjøpe noen stayups og kanskje en strømpeholder/korsett.

Bare litt nysgjerrig: Pleier dere å kle dere opp på denne måten?? I hvilken settig; er det slik at dere liksom planlegger/gjør dette på vanlige hverdager, eller er det noe som skjer når dere f eks er på ferie/hotellturer og sånn?

Hvilket undertøy kjøper dere evt og hvor? Synes f eks for egen del at sånt kondomeriet-undertøy virker simpelt og nesten latterlig..

Og ikke minst- virker det...?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexy undertøy funker :jepp:

Er ikke noe jeg planlegger lang tid i forveien, men tar det på for å gi en overraskelse og det skjer ganske jevnlig :). Syns det er fint å bruke sexy undertøy i hverdagen, er som regel da en trenger det mest.

Har kjøpt endel undertøy i utlandet når jeg har vært der for de har mye bedre utvalg og lavere priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spurvemann

Jo, jeg tenker litt som deg, at Kondomeriet-antrekk kan virke latterlige. Men så tenker jeg at de inngår i et spill, eller i en lek, mellom partene. På samme måte som et sjørøverkostyme virker latterlig på bussen, men perfekt i et karneval, vil et sex-lek-antrekk virke riktig dersom det brukes av og for to personer som er innstilt på å tolke dette antrekket som en del av noe vakkert/fristende/lekende. :yvonne:

Selv synes jeg nok like ofte at et pen-pent undertøysett er like sexy som et spesialisert «sex-antrekk» fra Kondomeriet el.l.

Sexy antrekk, eller pent undertøy (eller hvasomhelst annet som akkurat dere blir enige om) kan f.eks. brukes

• * som invitasjon, eller signal om lyst
    * under forspillet, som en del av en strippeopptrapping, som avkledningslek
    * eller beholdes på under kos og samleie, som krydder eller en del av et rollespill

Det viktige er jo uansett at vi/dere/man har det godt sammen, er gode mot hverandre, og finner en måte å gi hverandre gode signaler som funker for begge. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evasunderklær.se har mye fint. Liker også en del på undertøysbutikkene til H&M. Ikke undertøyet de har i hjørnet på de vanlige klesbutikkene, men de spesialiserte undertøysbutikkene deres altså. De har mye fint og billig. Jeg bruker bare fint undertøy og matcher alltid. Undertøy som er fint, men mer upraktisk/ubehagelig går det an å ta på litt før du forventer at det blir sex, så slipper du å gå i det så lenge at det blir slitsomt. Typen vet jo ikke at du akkurat har tatt det på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp kvalitetsundertøy. Og kjøp ordentlige strømper av bra kvalitet. Kvalitet er sexy. Bare spør mannen min! Mye av det såkalte sexy undertøyet synes jeg ser horete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir dette gjerne brukt når vi en sjelden gang har ungefri, kanskje vi tar ei helg på hotell eller noe sånt.

Effekten er upåklagelig, men det vert liksom ikkje til at vi styrer med dette før ein kvardagskjappis før vi sovnar.

Har eit korsett med strømpeband. Ellers brukar eg gjerne hofteholder med strømper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en pulevenn som liker dette. Pleier som regel å ha på stay-ups. Funker som bare det!

...kan høres ut som om jeg kjenner deg.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid sexy undertøy, og det funker også alltid :) Alle menn ser ut til å elske det!

Jeg liker best undertøy som er sexy men likevel litt classy og luksuriøst. Favoritten er Agent Provocateur: www.agentprovocateur.com. Det er sinnsykt dyrt så jeg har ikke så mye derfra, men jeg har mye i den stilen. Anbefaler å se bilder fra kampanjene deres som inspirasjon.

Det "gode gamle" med hofteholder eller korsett som holder oppe et par strømper er kjempepopulært blant menn, og dette får man kjøpt billig på HM og egentlig overalt. La Senza har mye i den stilen, men en del av det sklir over til å bli litt tacky.

Tacky kan være morsomt det også da, jeg har truser med fransk åpning, lakk og lær, leopard osv. Ikke det jeg betegner som veldig pent undertøy, men mer moro og spennende en gang i blant. Jeg har også noe undertøy som nesten er litt latterlig, men det er jo viktig å ha litt humor i sexlivet og :) Dessuten kan det se utrolig tåpelig ut, men likevel tenne mannen, hehe.

Jeg planlegger undertøy like nøye som resten av antrekkene jeg bruker hver dag, men det er ikke sånn at jeg sparer det til spesielle anledninger. En ting jeg liker å gjøre er å åpne døra i bare sexy undertøy når kjæresten kommer på besøk og bare ta han før han får sukk for seg. Evt servere middag og se en film i undertøyet og se hvor lenge han holder ut, hehe. Du trenger ikke spare det til en hotellferie, overrask han med å ha det under hverdagsklærne en vanlig onsdag. Still deg foran han og kle av deg og se reaksjonen!

Ellers er jeg egentlig for å gå i sexy undertøy hele tiden. Det trenger ikke være ubehagelig, det finnes plenty med luksuriøse og sexy sett i deilig stoff og uten spiler. Flere menn foretrekker faktisk truser fremfor tanga og en frekk liten gjennomsiktig BH fremfor push up. Kast alle Sloggi-trusene (eller gjem dem bakerst i skuffen for mensen-dager) og invester i en pen undertøysgarderobe. Det gjør underverker for selvtilliten.

Anbefaler også å kjøpe babydolls og nattkjoler som gjerne er gjennomsiktige eller korte, sleng på en hvilken som helst truse under og et par stay ups til og du er effortlessly sexy. Stek pannekaker eller egg&bacon til han morgenen etter i en liten neglisje, så har du en fornøyd mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludvig
Jeg bruker alltid sexy undertøy, og det funker også alltid :) Alle menn ser ut til å elske det!

Jeg liker best undertøy som er sexy men likevel litt classy og luksuriøst. Favoritten er Agent Provocateur: www.agentprovocateur.com. Det er sinnsykt dyrt så jeg har ikke så mye derfra, men jeg har mye i den stilen. Anbefaler å se bilder fra kampanjene deres som inspirasjon.

Det "gode gamle" med hofteholder eller korsett som holder oppe et par strømper er kjempepopulært blant menn, og dette får man kjøpt billig på HM og egentlig overalt. La Senza har mye i den stilen, men en del av det sklir over til å bli litt tacky.

Tacky kan være morsomt det også da, jeg har truser med fransk åpning, lakk og lær, leopard osv. Ikke det jeg betegner som veldig pent undertøy, men mer moro og spennende en gang i blant. Jeg har også noe undertøy som nesten er litt latterlig, men det er jo viktig å ha litt humor i sexlivet og :) Dessuten kan det se utrolig tåpelig ut, men likevel tenne mannen, hehe.

Jeg planlegger undertøy like nøye som resten av antrekkene jeg bruker hver dag, men det er ikke sånn at jeg sparer det til spesielle anledninger. En ting jeg liker å gjøre er å åpne døra i bare sexy undertøy når kjæresten kommer på besøk og bare ta han før han får sukk for seg. Evt servere middag og se en film i undertøyet og se hvor lenge han holder ut, hehe. Du trenger ikke spare det til en hotellferie, overrask han med å ha det under hverdagsklærne en vanlig onsdag. Still deg foran han og kle av deg og se reaksjonen!

Ellers er jeg egentlig for å gå i sexy undertøy hele tiden. Det trenger ikke være ubehagelig, det finnes plenty med luksuriøse og sexy sett i deilig stoff og uten spiler. Flere menn foretrekker faktisk truser fremfor tanga og en frekk liten gjennomsiktig BH fremfor push up. Kast alle Sloggi-trusene (eller gjem dem bakerst i skuffen for mensen-dager) og invester i en pen undertøysgarderobe. Det gjør underverker for selvtilliten.

Anbefaler også å kjøpe babydolls og nattkjoler som gjerne er gjennomsiktige eller korte, sleng på en hvilken som helst truse under og et par stay ups til og du er effortlessly sexy. Stek pannekaker eller egg&bacon til han morgenen etter i en liten neglisje, så har du en fornøyd mann :)

Det er pirrende å lese innlegget ditt. Det er altfor få damer som tenker og gjør som deg. Det er faktisk ikke noe mere sexy enn strømper (gjerne ganske lange) med strømpeholder. Når hun setter seg ned, legger det ene benet over det andre og lar skjørtekanten skli litt oppover, er utløsningen ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann40_*

Sexy undertøy er flott og spennende!

Hvorfor bare på lørdagskvelden???

Strømper og strømpeholdere er en klassisk vinner som altfor få damer bruker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Må bare bukke, smile og si meg umåtelig imponert over din innstilling :)

At du gjør disse tingene med en slik overbevisende selvfølgelighet betyr bare at den mann som er så heldig å være/bli din utkårne, har all grunn til å smile fra øre til øre...

Nå er jeg selv så heldig å være del av et slikt tospann, og må bare applaudere for dere (få) ekte damer som virkelig tør og vil være damer med stor D.

Dere er prakteksempler på hva alle "Kari Trestakker" her til lands burde se opp til, og etterfølge :tommelsmil:

Endret av A. Caron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_lille trille_*
Leather harness har en effekt som bare må oppleves! :)

Måtte google hva dette var for noe!

Ikke akkurat undertøy, men veldig sexy og jeg tviler ikke på effekten!

Men hvor mange liker sånt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de laget sexy og behagelig undertøy i ett, så skulle jeg for all del kledd meg mer sexy til hverdags. Bomull er og blir det beste, synes jeg, både for velvære og for helsa sin del. Og det er dumt at så få undertøysprodusenter klarer å kombinere disse egenskapene. Glatte, syntetiske stoffer er klamme og særdeles upraktiske, spesielt om vinteren. Lite varmende slike truser, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Hadde de laget sexy og behagelig undertøy i ett, så skulle jeg for all del kledd meg mer sexy til hverdags. Bomull er og blir det beste, synes jeg, både for velvære og for helsa sin del. Og det er dumt at så få undertøysprodusenter klarer å kombinere disse egenskapene. Glatte, syntetiske stoffer er klamme og særdeles upraktiske, spesielt om vinteren. Lite varmende slike truser, altså.

Sexy undertøy er vel ikke bare truser?? Skal jeg snakke for meg selv er trusa temmelig uvesentlig når det snakkes om hva som er sexy eller ikke.

Kler du deg opp i en herlig hofteholder og ekte nylonstrømper, kan trusa likegodt være i bomull som noe annet. Eller for den saks skyld fraværende... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy undertøy er vel ikke bare truser?? Skal jeg snakke for meg selv er trusa temmelig uvesentlig når det snakkes om hva som er sexy eller ikke.

Kler du deg opp i en herlig hofteholder og ekte nylonstrømper, kan trusa likegodt være i bomull som noe annet. Eller for den saks skyld fraværende... :lur:

Nå tenkte jeg mer på om man skal ha slike matchende undertøyssett da. Da er jo trusa ganske essensiell? ;) Men du har rett i det. Det er ikke trusene som nødvendigvis er det viktigste. Ønsker meg en kvalitetshofteholder, men synes de er så dyre. :sukk: Har tenkt å investere i en da, eller to, bare jeg får rotet meg til å ta turen, evt får råd. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...