Gjest bare undrer Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Er det fordi du er kåt og tenner på personen, eller er det fordi du vil eksperimentere og få erfaring? Massevis av jenter og gutter har homofil sex, men likevel så ser de på seg selv som heterofile... Hvordan henger det sammen? Er det kun tabuet som tenner dem? Jeg trodde man var født men en legning. Litt rart at folk kan skifte fil i hytt og pine. :/
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det är av olika själ.. Delvis för att komma närmare en människa på ett annat plan än det verbala, intimitet är ju otroligt viktigt för en relation. Sedan har jag sex för att det är avstressande och ibland bara för att det är roligt! Och ibland testar man nya saker såsom gruppsex eller homofil sex. Jag tror att kreativiteten och experimentlusten är ganska viktig. Och det där med homofil sex så behöver det inte vara en läggning. Många tänder på själva sexet, men blir inte kära i en person av det motsatta könet. Jag tror att när det gäller sex så fungerar det mesta.. Den man är i sängkammaren är ofta en helt annan person än utanför.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Det är av olika själ.. Delvis för att komma närmare en människa på ett annat plan än det verbala, intimitet är ju otroligt viktigt för en relation. Sedan har jag sex för att det är avstressande och ibland bara för att det är roligt! Och ibland testar man nya saker såsom gruppsex eller homofil sex. Jag tror att kreativiteten och experimentlusten är ganska viktig. Och det där med homofil sex så behöver det inte vara en läggning. Många tänder på själva sexet, men blir inte kära i en person av det motsatta könet. Jag tror att när det gäller sex så fungerar det mesta.. Den man är i sängkammaren är ofta en helt annan person än utanför. Så heteroseksulitet er ikke så naturlig og normalt som mange tror? Alle er litt biseksuelle?
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Fordi det er godt Nei, ikke alltid. Sex kan være noe nøytralt også. Det handler ikke alltid om tilfredsstillelse.
Gjest Armule Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Nei, ikke alltid. Sex kan være noe nøytralt også. Det handler ikke alltid om tilfredsstillelse. Ser du ikke at det er et svar på spørsmålet ditt? Du veit da ikke hva det handler om for vedkommende, kun deg selv. Om sex er nøytralt for deg, så betyr det ikke at alle ser på det slik. Som svar til spørsmålet ditt: Jeg har også sex fordi det er deilig. Og fordi jeg tenner på personen. Om jeg ikke tenner vil det være meningsløst å skulle ha sex.
Gjest Armule Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det er forresten forskjell på seksualitet og legning. Man kan være biseksuell (altså å tenne på begge kjønn) uten å være bifil (altså forelske seg og få følelser for begge kjønn). edit: ikke samme, men begge, mente jeg. Endret 24. februar 2010 av Arnøy
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Det er forresten forskjell på seksualitet og legning. Man kan være biseksuell (altså å tenne på samme kjønn) uten å være bifil (altså forelske seg og få følelser for samme kjønn). Jeg vet det. Men man skulle tro at tenning og føleleser gikk hånd i hånd, til en viss grad i alle fall. Men hva vet vel jeg?! Jeg antar at heteroSEKSUALITET er ekstremt uvanlig, da...
Gjest Armule Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Jeg vet det. Men man skulle tro at tenning og føleleser gikk hånd i hånd, til en viss grad i alle fall. Men hva vet vel jeg?! Jeg antar at heteroSEKSUALITET er ekstremt uvanlig, da... Ikke sant, du veit bare hvordan det er for deg. For noen henger ikke nødvendigvis tenning og følelser sammen, for andre er de en og samme ting. Verre er det ikke. Og hvorfor du antar at heteroseksualitet er ekstremt uvanlig aner jeg ikke.
LetThemEatCake Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Varför sätta ett namn och en stämpel på allt? Kan man inte bara vara sexuell?
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Varför sätta ett namn och en stämpel på allt? Kan man inte bara vara sexuell? Tror muligens du har rett. Kanskje folk burde stoppe å definere seg som hetero, homo og bi? Kanskje det er vanligere å være homoseksuell og biseksuell enn heteroseksuell?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Dette tenner kvinner på Dette er faktisk en av de mest interessant artiklene jeg har lest på lenge...
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Dette tenner kvinner på Dette er faktisk en av de mest interessant artiklene jeg har lest på lenge... Dette betyr jo at kvinner er litt mer biseksuelt anlagt enn menn. Eller? Kvinner har tydeligvis et mer komplisert tenningmønster, men hvorfor kan så mange heterofile menn tenne på menn da - selv om de kun forelsker seg i jenter?!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #14 Skrevet 24. februar 2010 Er det fordi du er kåt og tenner på personen, eller er det fordi du vil eksperimentere og få erfaring? Alternativ C: Av kjærlighet.
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #15 Skrevet 24. februar 2010 Er det fordi du er kåt og tenner på personen Ja.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #16 Skrevet 24. februar 2010 1. Fordi jeg er kåt og vil ha utløsning. 2. Fordi jeg vil være nær personen jeg er glad i. 3. Fordi jeg blir i bedre humør etterpå. 4. Fordi forholdet vårt blir bedre i dagene etter at vi har hatt sex. 5. Fordi jeg vil gjøre ham blid og fornøyd. Du har nok misforstått når du tror at alle har sex med samme kjønn. Det er et mindretall som har det. Man legger bare mer merke til det uvante. Jeg har ikke akkurat hatt sex med jenter, men har vært intim med noen jenter. Jenter tar jo mye bedre vare på seg selv og er mye freshere enn gutter. De fleste gutter har ikke forstått hvor viktig det er å gjøre seg selv seksuelt attraktiv.
Morea Skrevet 24. februar 2010 #17 Skrevet 24. februar 2010 Fordi jeg har lyst (seksuallyst)? Så langt i mitt liv har jeg bare hatt sex med menn, fordi jeg ikke har tent på damer, eller eventuelt ikke funnet en dame som tenner meg. Er jo en veldig åpen person og har tenkt på om jeg kunne ha tent på en dame. Ikke så langt, ingen big deal, da menn er supre de. Nå er jeg i et forhold og har sex med ham fordi vi er glade i hverandre. I single perioder har jeg hatt noen menn som jeg hadde det uforpliktende gøy sammen med. Hvordan det kontinuumet er med grader av hetrofile eller lesbisk, homo, bifil. Could'nt care less. Jeg kategoriserer meg som hetro nå, inntill det motsatte er bevist. Jeg lever bare en gang. Det er ikke noe jeg går og tenker på. Jeg er et voksent menneske som vet hva jeg vil nå. Mine venner kan komme til meg og introdusere hvem de vil, bare det er et godt menneske som de har lyst på. Og nei, dette er ikke et forsøk på å fremstå som krampeaktig liberal. Jeg mener bare at oppegående voksne mennesker ikke skal bry seg om fordommer når det gjelder hvem de vil ha seg med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå