Gå til innhold

Filmen prinsessen og frosken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er en populær film på kino om dagen. Og jeg har en jente på 3 år som elsker prinsesser og frosker. Så kombinasjonen hadde vært perfekt.

Men ser på nettet at aldersgrensen er 7 år.

Noen som har sett den med yngre barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsessen og frosken er en veldig søt og morsom film! Men den har en del skumle scener med voldsom grafikk og høy lyd, så jeg er litt usikker på om den passer for en treåring. Kanskje det er bedre å se den på dvd, på kino blir alt så stort og voldsomt?

Jeg gikk med en åtteåring og en seksåring som ikke ble redde, men de skvatt nok litt i stolene de også.

Skrevet

Jeg skal se den med en 6 åring, men kjenner en som skal se den med sin 3 åring i morgen. Kan nå høre der hvordan det gikk. Jeg hadde med mine unger på den typen filmer fra de var ca. 3 år med litt varierende resultat. De likte filmene, men av og til kunne det være litt lenge å sitte stille.

Skrevet
Jeg skal se den med en 6 åring, men kjenner en som skal se den med sin 3 åring i morgen. Kan nå høre der hvordan det gikk. Jeg hadde med mine unger på den typen filmer fra de var ca. 3 år med litt varierende resultat. De likte filmene, men av og til kunne det være litt lenge å sitte stille.

Denne 3-åringen storkoste seg:) Men er jo forskjell på unger, og du vet nok litt hvordan din reagerer på slike filmer. Går jo an å gå midt i filmen om det skulle vise seg å bli for kjedelig/skummelt og.

Skrevet

Da skal vi se den i morgen, spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...