Gå til innhold

hemoridekrem under øynene

Fremhevede innlegg

Skrevet
hvis ikke det blir hemoridekrem, er det noen som kan annbefale en annen god krem for poser under rundt øynene?

SkinDoctors som selges på vita og kicks har en god oppstrammende øyekrem til poser under øynene. Fikk prøve på denne en gang, og den fungerte meget bra! Den strammer umiddelbart opp og er super når man våkner med hovne og slappe øyner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poser under øynene er fettansamlinger forårsaket av muskler under øyet som etterhvert blir slappe og lar fett "slippe ned".

Jeg fjernet poser under øyne med laser, og det var BARE fett.

Kremer som fjerner fett finnes ikke dessverre.

vi snakker ikke om poser med fett, men poser man får når man f eks er trøtt,he he

men takk for omtanken ;)

Skrevet
SkinDoctors som selges på vita og kicks har en god oppstrammende øyekrem til poser under øynene. Fikk prøve på denne en gang, og den fungerte meget bra! Den strammer umiddelbart opp og er super når man våkner med hovne og slappe øyner :)

'

hva heter den mer enn skindoctors? denne som er mot poser altså :)

Gjest Gjest
Skrevet
Kjøpes denne på Vita sa du?

Jeg har hatt en liten prøve på en fra shiseido som heter eye soother.Den har vært utrolig bra når en våkner med hovne øyne.Den drenerer hurtig væsken fra øyepartiet,og en kan se resultatet svært fort.

For mitt problem er væskeansamlingen.Dette har jo også å gjøre med at huden blir slappere.så laser kan vel stramme opp dette området under øynene?En permanent løsning altså?

Gjest Gjest_linni_*
Skrevet

denne eye soother har jeg lyst å prøve..

noen andre som har prøvd den?

Skrevet
Kjøpes denne på Vita sa du?

Jeg har hatt en liten prøve på en fra shiseido som heter eye soother.Den har vært utrolig bra når en våkner med hovne øyne.Den drenerer hurtig væsken fra øyepartiet,og en kan se resultatet svært fort.

For mitt problem er væskeansamlingen.Dette har jo også å gjøre med at huden blir slappere.så laser kan vel stramme opp dette området under øynene?En permanent løsning altså?

Jepp, hos vita...

• 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo sant nok. Jeg tenker bruk ved "spesielle" anledninger. (Burde jo selvfølgelig teste ut på et LITE område først i forhold til reaksjon)

Skal du i noen store selskaper og ønsker at posene skal trekke seg sammen for en kveld/dag, så ville jeg ikke tro at det ødela huden?

hvis man skal bruke hemoridekrem for poser rundt øynene, hvor lang tid tar det før man ser forskjell?

1 min, 5 min, 30 min, 1 time.... ?? ja dere skjønner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...