Gjest Gjest_liz_* Skrevet 24. februar 2010 #1 Del Skrevet 24. februar 2010 ja som sikkert mange vet, så kan hemoridekrem brukes på poser under øynene slik at de blir mindre. Spm mitt er om noen har prøvd dette og hvilke merke krem dere kjøpte?? Ps: dere behøver ikke skrive innlegg som: hææ, funker det, æsj osv. da googler dere bare det, så ser dere at det er et skjønnhetstips... så dette er kun til dere som har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Del Skrevet 24. februar 2010 ja som sikkert mange vet, så kan hemoridekrem brukes på poser under øynene slik at de blir mindre. Spm mitt er om noen har prøvd dette og hvilke merke krem dere kjøpte?? Ps: dere behøver ikke skrive innlegg som: hææ, funker det, æsj osv. da googler dere bare det, så ser dere at det er et skjønnhetstips... så dette er kun til dere som har prøvd Jeg lurer på det samme! Håper det er noen som har en krem og foreslå, jeg tør ikke gå på apoteket og spørre etter en hemoroidekrem til øynene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 25. februar 2010 #3 Del Skrevet 25. februar 2010 Heia,høret detta for mange år siden og vet jo jan thomas lag oppstyr om detta på tv..Hadde tenkt å kjøpe selv men ble fraråda det pga det er overhode ikke bra å ha rundt øynene.Men gøy om andre har prøvd å mener det ikke er farlig.Du kan jo bes på apotekets nettside ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 25. februar 2010 #4 Del Skrevet 25. februar 2010 Bruke en krem ment for RÆVA rundt øynene? Hvor i all verden er dette logisk?! Jeg stemmer for en ordentlig ØYEkrem som er ment for dette området, som er meget sensitivt. Det er kanskje et "skjønnhets"tips, men det er faen ikke mye gjennomtenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 25. februar 2010 #5 Del Skrevet 25. februar 2010 Bruke en krem ment for RÆVA rundt øynene? Hvor i all verden er dette logisk?! Jeg stemmer for en ordentlig ØYEkrem som er ment for dette området, som er meget sensitivt. Det er kanskje et "skjønnhets"tips, men det er faen ikke mye gjennomtenkt Det er jo logiskt om du vet hva hermorider er ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #6 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er jo logiskt om du vet hva hermorider er ;-)) Skull til å si det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 25. februar 2010 #7 Del Skrevet 25. februar 2010 Vet hva det er, men skjønner fortsatt ikke at noen vil bruke disse produktene i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #8 Del Skrevet 25. februar 2010 Det gjør huden tynnere og har ingenting under øynene å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 25. februar 2010 #9 Del Skrevet 25. februar 2010 Er ikke det store problemet med kremen at den har en tendens til å gjøre huden under øynene tynnere om det brukes ofte? Og da vil vel langtidsvirkningen være mer poser under øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tara_* Skrevet 25. februar 2010 #10 Del Skrevet 25. februar 2010 Den virker mot rynkene og det er bevist. Virkestoffet er en type steroid som etter lengre tids bruk kan gi tynnere hud, noe som ikke er ønskelig. Kremene er lette vannbaserte og ellers helt uskaldelig å bruke hvor som helst, til og med rundt øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #11 Del Skrevet 26. februar 2010 Angående hemoridekrem...den som selges i Norge er IKKE den samme som selges i statene...den kremen Hollywood bruker gjør virkelig jobben og trekker sammen og strammer opp huden og brukes vel helst til fotoshoots og på den røde løperen. Legger man den som selges i Norge under øynene vil den bare føre til poser og hovenhet...dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Farmasistudent Skrevet 26. februar 2010 #12 Del Skrevet 26. februar 2010 Hemoroidekremer skal, av naturlige årsaker brukes i endetarmen, da de inneholder legemidler som vil redusere smerter og betennelser i forbindelse med hemoroider (utvidede blodårer i eller nær endetarmsåpningen). Denne typen legemiddelstoffer er sterke og vil trolig forårsake kraftige bivirkninger dersom de smøres på så tynn hud som man har under øynene. I slike tilfeller kan hyppig bruk føre til at huden blir enda tynnere, noe som igjen vil gjøre at det lettere kan dannes blåmerker og sår. Dessuten kan denne type bruk føre til økt trykk i øyet som videre kan resultere i grønn stær. Det er per dags dato ikke mulig å behandle grønn stær, og det kan i verste fall føre til blindhet. Dette er alvorlige bivirkninger som kan skade brukeres helse, og det er derfor nødvendig at man som forbruker er klar over at legemidler og kosmetiske produkter er vidt forskjellige ting. Det er viktig at folk vet hva de gjør når de følger et slikt råd fra en stylist som ikke har faglig kompetanse innen legemiddelområdet. Legemidler skal brukes i henhold til råd fra farmasøyter og leger, eller slik det står oppgitt på pakken. Det er på disse grunnlagene at legemidlet er blitt grundig testet av produsentene for å sikre at kundene kan bruke dette trygt. Annen bruk utover dette er å gamble med egen helse! Så kan man heller ta i mot råd fra stylister om hvordan man kan sminke bort poser under øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #13 Del Skrevet 26. februar 2010 Puffy Eyes: Does Hemorrhoid Cream Work? In my experience, though, putting hemorrhoid creams near the eyes just isn't worth the risk of allergic reaction - particularly because there are highly effective alternatives. Will Hemorrhoid Cream Help the Appearance of Tired Eyes? Actually there are no clinical trials to show that it works. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2010 #14 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis ikke bruker det ofte så er det vel ikke noe problem. Men til dagligdags bruk ville jeg ikke brukt hemoridekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #15 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis ikke bruker det ofte så er det vel ikke noe problem. Men til dagligdags bruk ville jeg ikke brukt hemoridekrem. Problemet er hvis man reagerer på kremen. Og det vet du ikke om du gjør første gangen. Synd da, men tar du sjansen synes jeg ikke synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2010 #16 Del Skrevet 26. februar 2010 Problemet er hvis man reagerer på kremen. Og det vet du ikke om du gjør første gangen. Synd da, men tar du sjansen synes jeg ikke synd. Det er jo sant nok. Jeg tenker bruk ved "spesielle" anledninger. (Burde jo selvfølgelig teste ut på et LITE område først i forhold til reaksjon) Skal du i noen store selskaper og ønsker at posene skal trekke seg sammen for en kveld/dag, så ville jeg ikke tro at det ødela huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #17 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er jo sant nok. Jeg tenker bruk ved "spesielle" anledninger. (Burde jo selvfølgelig teste ut på et LITE område først i forhold til reaksjon) Skal du i noen store selskaper og ønsker at posene skal trekke seg sammen for en kveld/dag, så ville jeg ikke tro at det ødela huden? det tenker jeg også.. vil ikke bruke det til vanlig, men i spesielle anledninger. så jeg har troa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #18 Del Skrevet 27. februar 2010 hvis ikke det blir hemoridekrem, er det noen som kan annbefale en annen god krem for poser under rundt øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2010 #19 Del Skrevet 27. februar 2010 hvis ikke det blir hemoridekrem, er det noen som kan annbefale en annen god krem for poser under rundt øynene? Jeg har brukt en fra Biotherm tidligere som jeg var fornøyd med, hvis jeg brukte den hver dag Den er korall/orange liten pumpe-flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 27. februar 2010 #20 Del Skrevet 27. februar 2010 Poser under øynene er fettansamlinger forårsaket av muskler under øyet som etterhvert blir slappe og lar fett "slippe ned". Jeg fjernet poser under øyne med laser, og det var BARE fett. Kremer som fjerner fett finnes ikke dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå